ستاره بسکتبال در حال تست ساعت اپل

2-2

شایعاتی درباره حضور کوبی برایانت رد کارهای شرکت اپل شنیده می‌شد و اکنون نیز بر اساس شایعات منتشر شده در شبکه اینترنت، به نظر می‌رسد که این ستاره بسکتبال در حال تست ساعت اپل است.

چندی پیش بود که این ستاره بزرگ بسکتبال در یکی از مراکز تحقیقاتی اپل مشاهده شد و شایعات زیادی درباره اینکه و قرار است با اپل همکاری داشته باشد به گوش رسید که البته هیچ‌یک از آن‌ها به تایید نرسیدند ولی این بار به نظر می‌رسد که ماجرا از سری پیش جدی‌تر باشد و گفته می‌شود که اپل از این چهره بین‌المللی و نیرومند برای تست ساعت هوشمند خود استفاده می‌کند و به همین دلیلی نیز به نظر می‌رسد که او در فاز تبلیغاتی این محصول نیز حضوری موثر داشته باشد.

ساعت هوشمند اپل که با نام I watch شناخته می‌شود و قرار است تا کاربری ابزارهای هوشمند برای ورزشکاران را به مرحله جدیدی وارد نماید. این شایعات بر اساس اطلاعات اطلاعاتی منتشر شده است که گروه 9 to 5 mac آن‌ها را بر روی شبکه اینترنت قرار داده است. این گروه همواره شایعات را با دقتی بسیار بالا منتشر می‌کند و بیشتر شایعات منتشر شده توسط آن‌ها به واقعیت تبدیل می‌گردند.

گزارشی از وال استریت ژورنال نیز در روز جمعه منتظر شده بود که بر اساس آن ساعت اپل به 10 سنسور ویژه مجهز خواهد بود و این حس‌گرها به دارنده این ساعت هوشمند، امکاناتی در سطحی کاملا متفاوت ارائه خواهند نمود. این امکانات بنا به این گزارش قرار است تا به‌صورت کلی تمامی فناوری‌های پوشیدنی را به مرحله جدیدی از امکانات وارد سازد ولی هنوز کارایی دقیق آن برای هیچ‌کس به‌جز مسئولان تولید این ساعت هویدا نشده است.

کوبی برایانت یکی از مهم‌ترین چهره‌های ورزشی در سراسر ایالات متحده است و به همین دلیل نیز استفاده از او می‌تواند توفیق اپل در بازار فروش ایالات متحده را برای این کمپانی به یک بازار تضمین شده تبدیل سازد. گفته می‌شود که اپل قصد دارد تا در یک پروژه ویژه، از کوبی برایانت به عنوان نمونه آزمایشی برای استفاده از این ساعت هوشمند استفاده نماید و به کمک این ساعت هوشمند، قابلیت‌های این بازیکن را در مسابقات بسکتبال لیگ آمریکا یا همان NBA، بهبود بخشد. در صورتی که این عمل توسط اپل با موفقیت به انجام برسد آنگاه می‌توان انتظار داشت که اپل پیش از عرضه محصول خود، امکانات آن را در سطحی بسیاری بالا به مخاطبین جهانی نشان داده باشد و فروش این محصول بیش‌ازپیش تضمین گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH