گوشی تاشو آنر مجیک ایکس در سه ماهه پایانی سال 2021 عرضه خواهد شد

کمپانی آنر در حال حاضر سومین برند بزرگ و معتبر سازنده‌ی تلفن‌های هوشمند در کشور چین محسوب می‌شود. چندی پیش مدیر عامل شرکت آنر، جورج ژائو، اذعان نمود که این شرکت در صدد آن است که محبوبیت خود را در بازار گوشی‌های هوشمند رده بالا باز یابد.

بنابراین انتظار می‌رود که هواوی و آنر به زودی از پرچم‌داران خود مانند هواوی سری میت و سری P رونمایی کنند. یک خبرنگار چینی مدعی شده است که کمپانی آنر مدتی است که در حال کار بر روی اولین اسمارت‌فون تاشو خود تحت عنوان مجیک ایکس بوده است. بر اساس اعلام این خبرنگار، گوشی هوشمند مذکور در سه ماهه چهارم سال جاری روانه بازار خواهد شد.

شایعات حاکی از آن است که زبان طراحی گوشی تاشو آنر مجیک ایکس مشابه گوشی هوشمند هواوی میت X2 خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که کمپانی آنر به احتمال فراوان ویژگی‌های متفاوت و جذابی را در اسمارت‌فون مجیک ایکس ارائه خواهد داد.

شایان ذکر است که پیش‌تر، یکی از تحلیل‌گران حوزه صفحه نمایش مدعی شده بود که نخستین گوشی تاشو کمپانی آنر به پنلی تاشو مجهز خواهد بود که این پنل‌ها توسط شرکت‌های BOE و Visionox تولید خواهند شد. دیگر گزارشات منتشر شده نیز نشان داده‌اند که گوشی هوشمند فوق الذکر دارای صفحه نمایش تاشو داخلی 8 اینچی و صفحه خارجی 6.5 اینچی خواهد بود.

محصولات آینده هواوی و آنر

از سوی دیگر منابع خبری گزارش داده‌اند که کمپانی چینی هواوی در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند تاشو دیگر موسوم به میت V است. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که گوشی هوشمند مذکور در سه ماهه پایانی سال جاری میلادی رسما روانه بازار شده و احتمالا با برچسب قیمتی زیر 10000 یوان (1550 دلار آمریکا) به فروش گذاشته خواهد شد. گفتنی است که احتمالا کمپانی هواوی در انتهای سال جاری میلادی از ساعت‌های هوشمند جدید خود، موسوم به سری GT3 و Watch D نیز رونمایی خواهد کرد.

اما در خصوص شرکت آنر نیز خبرهایی منتشر شده است. گمان می‌رود که این شرکت به زودی تلفن هوشمند جدیدی به نام آنر X20 مکس را معرفی نماید. بر اساس شایعات انتشار یافته، این گوشی هوشمند احتمالا به یک نمایشگر 7.2 اینچی با وضوح فول اچ‌دی پلاس مجهز بوده و چیپست دایمنسیتی 1100 به عنوان قلب تپنده آن انجام وظیفه خواهد کرد.

یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی که از فناوری شارژ سریع 66 وات پشتیبانی می‌کند نیز وظیفه تامین انرژی این گوشی هوشمند را بر عهده خواهد داشت. گفته می‌شود که این گوشی هوشمند دارای یک ماژول دوربین سه‌گانه (دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی + لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی + سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی) در بدنه پشتی دستگاه خواهد بود.

3 در مورد “گوشی تاشو آنر مجیک ایکس در سه ماهه پایانی سال 2021 عرضه خواهد شد”

  1. هواوی اگه تحریم نمیشد دردسر بزرگی برای سامسونگ و اپل ایجاد می کرد.
    کافیه یه نگاه به آمار فروش سرسام اور هواوی تو چند سال گذشته بندازید..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH