چگونه نام کاربری کلاب هاوس خود را تغییر دهیم؟

آیا تاکنون احساس کرده‌اید که نام کاربری فعلی کلاب هاوس شما، دیگر نمی‌تواند که به‌خوبی شما را توصیف کند؟ شاید هم به خاطر دریافت کردن یک دعوتنامه، سریعا و بدون فکر، نامی را برای خود انتخاب کرده باشید. در هر صورت اگر قصد تغییر نام کاربری کلاب هاوس خود را دارید، آنگاه این مطلب می‌تواند برای شما مفید باشد.

چگونه نام کاربری خود را در کلاب هاوس تغییر دهیم؟

جهت تغییر دادن نام کاربری کلاب هاوس خود، مجبور به غیرفعال کردن حساب فعلی و یا ایجاد یک حساب جدید نیستید. در واقع فرایند انجام این کار، ساده است. در زیر به شیوه انجام این کار در اپلیکیشن این شبکه اجتماعی می‌پردازیم.

  1. اپلیکیشن Clubhouse را بر روی گوشی خود اجرا کنید.
  2. به قسمت پروفایل خود بروید.
  3. بر روی نام کاربری یا همان یوزرنیم خود، ضربه بزنید.
  4. در ادامه به صفحه “Change Your Username” خواهید رفت. در اینجا می‌توانید نام کاربری قدیمی خود را ویرایش کرده و یا اینکه یک نام کاربری کاملا جدید را وارد کنید.

لازم به ذکر است که بگوییم فقط یک بار می‌توانید این کار را انجام دهید. اگر پیش‌تر نام کاربری کلاب هاوس خود را تغییر داده‌اید، آنگاه جهت تغییر مجدد آن باید با تیم پشتیبانی این شبکه اجتماعی، تماس بگیرید.

جهت انجام این کار باید به صفحه Submit Request رفته، “Community Support Help Request” را انتخاب کنید و در ادامه فرم را با توجه به درخواست خود، پر کنید و سپس آن را ارسال نمایید. در درخواست خود باید نام کاربری فعلی و همچنین نام کاربری جدید خود را وارد کنید. در ادامه تیم پشتیبانی کلاب هاوس، اقدام به تغییر نام کاربری شما می‌کند. کلاب هاوس اعلام کرده که به این درخواست‌ها به‌صورت مورد-به-مورد رسیدگی می‌کند و بنابراین می‌توان گفت که هر درخواستی پذیرفته نمی‌شود. با این اوصاف باید دلیل خوبی جهت تغییر نام کاربری خود داشته باشید.

چرا باید نام کاربری کلاب هاوس خود را عوض کنم؟

اینکه بخواهید نام کاربری خود را تغییر دهید، چیزی کاملا عادی است. چنین قضیه‌ای معمولا زمانی رخ می‌دهد که مدتی از فعالیت شما در این پلتفرم گذشته و احساس می‌کنید که نام کاربری فعلی شما، دیگر دقیقا وضعیت و ویژگی‌های شما را بیان نمی‌کند. در زیر به رایج‌ترین دلیل‌های انجام این کار می‌پردازیم:

  • نام کاربری فعلی، دیگر شما را به‌خوبی توصیف نمی‌کند (تغییر در نام، شغل)
  • نام کاربری شما بیش از حد طولانی بوده و یا اینکه به یاد آوردن آن دشوار است.
  • نام کاربری شما چندان مشابه نام کاربری شما در سایر شبکه‌های اجتماعی نیست.
  • شاید نام کاربری شما دارای اشتباه املایی باشد.

سخن پایانی

تغییر نام کاربری، چیز چندان عجیبی نیست. اگر در شبکه‌های اجتماعی دیگر، زیاد نام کاربری خود را تغییر می‌دهید، آنگاه باید در کلاب هاوس استراتژی بهتری را اتخاذ کنید، زیرا انجام چند باره این کار در این شبکه، چندان آسان نیست. بهتر است که به جای استفاده از نام مستعار و یا نام‌های مرتبط با شغل، از نام واقعی و یا نام کاربری خود در سایر شبکه‌های اجتماعی، استفاده کنید. بدین ترتیب کمتر نیاز خواهید داشت که نام کاربری خود را تغییر دهید.

4 در مورد “چگونه نام کاربری کلاب هاوس خود را تغییر دهیم؟”

  1. سلام خسته نباشید پیج من چند وقتی هس که غیرفعال شده
    اگه می تونید برگردونید(فعال کنید) لطفا خبر دهید

  2. سلام خسته نباشید پیج من چند وقتی هس که غیرفعال شده
    اگه می تونید برگردونید(فعال کنید) لطفا به این شماره پیام دهید
    ******
    هزینه شم هر چقدر باشه میدیم?

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH