اولین تصاویر گلکسی نوت 4 به بیرون درز کرد!

پس از موفقیت گوشی گلکسی نوت سامسونگ، نسخه‌های جدید این سری معرفی و روانه بازار شد‌ند که اغلب مورد توجه کاربران بودند. اکنون نیز با وجود شایعات فراوان انتظار می‌رود که نسخه چهارم سری نوت سامسونگ بزودی معرفی شود.

شایعات حاکی از آن است که این گوشی‌ در دو نسخه معرفی خواهد شد؛ نسخه‌ای که صفحه نمایش معمولی (صاف) دارد و نسخه‌ای که از صفحه نمایش خمیده بهره می‌برد. همچنین شایعه‌ وجود دو نسخه متفاوت از لحاظ سخت افزاری نیز برای این گوشی شنیده می‌شود که یکی از پردازنده اسنپ‌دراگون 805 و دیگری از پردازنده اگزینوس استفاده خواهد کرد.

از همان ابتدا پیش‌بینی می‌شد که این گوشی ظاهر متفاوتی از برادر بزرگتر خود یعنی گلکسی نوت 3 داشته باشد که با درز تصاویری از گلکسی نوت 4، این قضیه تا‌حدودی تایید شد. برعکس قاب پشتی نوت 3 که حالتی چرم مانند داشت، در نوت 4 از یک قاب پلاستیکی ساده استفاده شده است. با وجود شایعه دو نوع صفحه نمایش برای این گوشی، احتمالا این تصاویر مربوط به نسخه‌ای است که در آن از صفحه صاف استفاده شده‌ است.

galaxy-note-4-camera

آن چنان که از تصاویر پیداست، نوت 4 بدنه‌ای صاف با گوشه‌های گرد دارد و یک خط نقره‌ای دور تا دور گوشی را فرا گرفته است.

galaxy-note-4-screen

انتظار می‌رود که این گوشی در کنفرانس IFA 2014 شهر برلین رونمایی شود.

بعد از انتشار این خبر، اطلاعات بدست آمده، حاکی از آن بود که تصاویر منتشر شده هیچ ارتباطی با گلکسی نوت 4 ندارند و مربوط به گوشی UleFone U7 هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH