آی‌فون SE 3 اپل با تراشه A15 و طراحی مشابه نسل قبلی عرضه خواهد شد

وبسایت ژاپنی Macotakara که در زمینه انتشار اخبار مربوط به شرکت اپل فعالیت می‌کند؛ در گزارش امروز خود اعلام کرد که سومین نسل آ‌ی‌فون SE از قالب طراحی جدیدی استفاده نکرده و در عوض از ظاهری مشابه با آی‌فون SE نسل فعلی برخوردار خواهد بود. این پدیده بدان معناست که آی‌فون SE 3 کماکان از یک نمایشگر 4.7 اینچی LCD و فناوری تاچ آی‌دی یکپارچه با دکمه هوم استفاده خواهد کرد. برخی شایعات پیشین از عرضه این اسمارت‌فون با تغییراتی چشمگیرتر در مقوله طراحی حکایت داشتند.

با این‌حال آی‌فون SE نسل آینده از تراشه جدید بومی اپل موسوم به A15 Bionic بهره گرفته و از قابلیت اتصال به شبکه موبایلی 5G برخوردار خواهد بود. وبسایت Macotakara پیش‌بینی می‌کند که تولید آی‌فون SE جدید در ماه دسامبر آغاز شده و تحویل آن به مشتریان نیز در بهار سال 2022 شروع شود.

مینگ چی‌کو؛ تحلیل‌گر مشهور مسائل اپل در ماه ژوئن پیش‌بینی مشابهی را مطرح کرد. به گفته وی آی‌فون SE سال 2022 اپل از کیس با طراحی مشابه نسل گذشته استفاده خواهد کرد؛ اما مشخصات داخلی این هندست ارتقاء یافته و قابلیت اتصال به شبکه 5G نیز به آن افزوده خواهد شد.

شایعات مطرح شده در مقطعی از زمان نیز نشان دادند که آی‌فون SE آینده از یک نمایشگر بزرگ‌تر با اندازه تقریبی 5.5 اینچ و دکمه تاچ آی‌دی در قسمت جانبی بدنه بهره خواهد برد. همچنین در سال گذشته مینگ چی‌کو ایده عرضه آی‌فون SE پلاس را مطرح کرد. با این‌حال شایعات کنونی عمدتا بر دستگاه جانشین آی‌فون 13 مینی در سری آی‌فون 14 اپل تمرکز دارند. بر اساس پیش‌بینی‌ها شرکت اپل از عرضه مدل 5.4 اینچی آی‌فون 14 مینی صرفنظر نموده و در عوض از یک مدل تقریبا 6 اینچی غیر پرو رونمایی خواهد کرد.

برنامه زمانی معمول اپل از عرضه آی‌فون SE جدید در فصل بهار حکایت دارد. نخستین مدل آی‌فون SE در ماه مارس 2016 معرفی شد و مدل نسل دوم نیز در آوریل سال 2020 در دسترس مشتریان قرار گرفت.

3 در مورد “آی‌فون SE 3 اپل با تراشه A15 و طراحی مشابه نسل قبلی عرضه خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH