خرید انواع گوشی موبایل از سایت ایمالز

امروزه برندهای مختلفی در زمینه تولید و عرضه گوشی های هوشمند فعالیت می کنند. گوشی سامسونگ ، گوشی نوکیا و گوشی های شیائومی از جمله پرطرفدارترین گوشی های بازار هستند که در ادامه این مقاله به بررسی نکات مهم در خرید این گوشی ها می پردازیم.

گوشی های شیائومی

اندازه و وزن گوشی های شیائومی در هنگام خرید از نکاتی است که باید به آن توجه نمود در حال حاضر گوشی های شیائومی بسیار باریک و کم وزن تولید و طراحی می شوند تا شما دیگر در مورد این موضوع حساس نشوید. مورد بعدی در خرید گوشی های شیائومی اندازه صفحه نمایشگر آن است. این شرکت در ده سال سابقه تولید محصولات خود، گوشی های شیائومی را در اندازه های بزرگ و کوچک مختلفی تولید نموده است. پس رزولوشن مناسب و دیگر امکانات جانبی از نکات مهمی است که شما باید به دنبال آن باشید.

گوشی های شیائومی از زمان تولید خود به میزان مشخصی دارای حافظه داخلی می باشند که این مقدار از حافظه برای اکثر کاربران کافی است و نیازی به کارت های حافظه ندارند. با این وجود گوشی شیائومی قابلیت شناسایی و پشتیبانی از حافظه جانبی را دارند تا افراد بر اساس نیاز خود محصولی با ظرفیت مناسب خریداری نمایند.

فاکتور های ارتباطی و کیفیت آن در موبایل موضوع مهمی باشد اما بسیاری از خریداران کیفیت  دوربین برایشان مهم تر است. گوشی های شیائومی تولیدکننده گوشی های با دوربین های با کیفیت بالا و خارق العاده است. اکثر گوشی های شیائومی و این برند چینی دوربین هایی با کیفیت بالا را طراحی و تولید می کنند که این امکان با قرار دادن تعدادی دوربین در پشت و حتی جانمایی چند دوربین سلفی  در گوشی فراهم شده است. البته اگر امکانات عکاسی و قابلیت های فیلمبرداری برایتان مهم می باشد باید حتما در هنگام خرید گوشی های شیائومی  مدنظر شما باشد.

نکته مهم دیگر در انتخاب گوشی های شیائومی باتری و کیفیت آن است. در این باره شما با توجه به ظرفیت باتری که به صورت میلی آمپر تعیین می شود، محصول خودتان را انتخاب نمایید. از نکات مهم در انتخاب باتری،قابلیت شارژ سریع آن بوده و این که بدانید پس از شارژ کامل باتری تا چه مدت زمانی شما می توانید از گوشی همراه خود در شرایط و کاربری های مختلف استفاده نمایید.

گوشی سامسونگ

سامسونگ جزو برندهای مطرح در ایران می باشد که هدف آن ارائه گوشی هایی با طرح های جدید و نوین برای کاربران و خریداران خود می باشد. در محصولات سامسونگ بدنه ، فاکتور مهم در انتخاب گوشی می باشد.  زیرا تلفن های همراه سامسونگ دارای بدنه های ضخیم و یا ظریف و نازک می باشند که به راحتی قابل تشخیص می باشد. نکته ی مهم دیگر نیز خوش دست بودن گوشی برای استفاده آسان از همراه هوشمند می باشد که در زمان خرید با در دست گرفتن گوشی متوجه آن می شوید.

اگر هنگ نکردن گوشی موبایل تان برای شما مهم است  و از کاربران نخصصی تلفن همراه هستید حتما مدل هایی از برند سامسونگ را خریداری کنید که دارای تراشه های جدید در برد های سخت افزاری خود هستند. نکته قابل توجه در کمپانی و شرکت سامسونگ این است که تمامی تراشه های جدید در کارخانه های جداگانه طراحی و تهیه می شوند و این امر باعث بالا رفتن کیفیت ساخت تراشه های هوشمند در گوشی سامسونگ می شود.

گوشی های سامسونگ دارای سیستم عامل اندروید می باشند. در زمان خرید باید توجه داشته باشید که گوشی شما به روز ترین نسخه اندروید را پشتیبانی نماید. البته امکان ارتقاء سیستم عامل در گوشی های سامسونگ فراهم شده است.

اندازه نمایشگر گوشی همراه بر روی قیمت تمام شده گوشی تاثیر گذار بوده و باعث بزرگی و کوچکی ابعاد گوشی خواهد شد. البته تا به امروز شرکت سامسونگ از گوشی های با نمایشگر های مختلف رونمایی کرده این باعث می شود شما برحسب نیاد تان گوشی مورد نظر خود را انتخاب و تهیه نمایید.

فاکتورهای زیادی در قیمت گوشی های سامسونگ تأثیر گذار هستند. در واقع برای تهیه یک گوشی سامسونگ، قیمت باید آخرین فاکتور برای خرید گوشی همراه باشد. زیرا عوامل مهمتری باید مورد توجه قرار گیرد. در هر حال اگر قصد خرید گوشی سامسونگ را دارید، بر روی یک محصول تمرکز نکنید و با توجه به مدل های مختلف و مقایسه و بررسی آن بهترین و مناسب ترین گزینه را برای عزیزان و یا خودتان انتخاب کنید.

گوشی نوکیا

نوکیا از برندهای قدیمی تلفن همراه در جهان است که اغلب افراد نام نوکیا را مترادف تلفن همراه می دانند. با وجود به مالکیت در آمدن نوکیا در کمپانی های متعدد و مختلف در چند سال گذشته همچنان این برند جزو محبوب ترین و خوش نام ترین گوشی های همراه در بین کاربران می باشد. با درنظر گرفتن محبوبیت نوکیا در بین کاربران این برند توانسته جایگاه مناسبی را در میان خریداران و کاربران خود به دست آورد.

گوشی نوکیا معمولاً قیمت مناسب و پایینی دارد و با وجود قیمت پایین خود امکانات و ویژگی های قابل توجهی را در اختیار کاربران قرار می دهد. اگر شما به دنبال تلفن همراه هوشمند با امکانات خوب و قیمت مناسب هستید، گوشی نوکیا می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. البته امروزه از این دارند مدل های متنوع و مختلفی در بازار موجود می باشد که باعث شد انتخاب را دشوار و سخت نماید.

اگر می خواهید گوشی های نوکیا را به عنوان همراه هوشمند خود انتخاب نمایید و هنوز سردرگم هستید، نکات مهمی که در این مقاله برای شما ذکر کردیم را در نظر بگیرید تا خرید بهتری داشته باشید.

سایت ایمالز قیمت انواع گوشی های شیائومی ، گوشی سامسونگ و گوشی نوکیا را در اختیار شما قرار می دهد. شما همچنین می توانید با نصب اپلیکیشن ایمالز، اقدام به مشاهده قیمت گوشی موبایل های شیائومی ، گوشی سامسونگ و گوشی نوکیا نمایید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH