ایرفون‌ بی‌سیم وان‌پلاس بادز Z2 با قابلیت حذف نویز فعال معرفی شد

کمپانی وان‌پلاس در کنار معرفی اسمارت‌فون جدید وان‌پلاس 9RT از نسل جدید ایرفون‌های بی‌سیم خود موسوم به وان‌پلاس بادز Z2 رونمایی کرد. این ایرفون‌ها با قابلیت حذف نویز فعال (ANC) و پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس روانه بازار شده و باتری آن‌ها در صورت غیرفعال بودن مشخصه ANC و با احتساب کیس شارژ همراه برای مدت 38 ساعت شارژدهی خواهد داشت.

وان‌پلاس بادز Z2 مجهز به درایورهای دینامیکی 11 میلی‌متری بوده و از طریق بلوتوث 5.2 به گجت‌های میزبان متصل می‌شود. این ایرفون‌ها از کدک‌های بلوتوثی AAC و SBC و پروتکل‌های انتقالی بلوتوث شامل BLE، SPP، HFP، A2DP و AVRCP پشتیبانی می‌کنند. دستگاه‌های وان‌پلاس از مدل وان‌پلاس 6 به بعد از قابلیت اتصال سریع برخوردار خواهند بود.

کمپانی ادعا می‌کند که قابلیت ANC در وان‌پلاس بادز Z2 قادر به مسدودسازی نویزهای خارجی تا سقف 40 دسی‌بل بوده و این فرآیند با کمک 3 میکروفون تعبیه شده روی هر یک از ایربادها انجام خواهد شد.

وان‌پلاس بادز Z2 دارای گواهی حفاظتی IP55 برای مقاومت در برابر پاشیدگی مایعات است؛ در حالی‌که کیس شارژ نیز موفق به دریافت گواهی‌نامه IPX4 شده است. در صورت فعالسازی مشخصه ANC هر یک از ایربادها برای مدت حداکثر 5 ساعت به‌صورت مستقل قابل استفاده بوده و با غیرفعال نمودن مشخصه ANC این مدت به 7 ساعت افزایش افزایش خواهد یافت. این ایرفون‌ها از فناوری Warp Charge پشتیبانی می‌کنند. بدین‌ترتیب با تنها 10 دقیقه شارژ ایرفون‌ها انرژی مورد نیاز برای 5 ساعت گوش دادن به موسیقی تامین خواهد شد.

تصاویر وان‌پلاس بادز Z2 در مدل‌های رنگی مشکی و سفید

وان‌پلاس بادز Z2 در 2 مدل رنگی مشکی و سفید و با قیمت‌گذاری خرده فروشی 499 یوانی (77 دلاری) عرضه خواهد شد. فروش اولیه این گجت در چین از روز 19 اکتبر (27 مهر ماه) آغاز می‌شود. جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری و زمان عرضه وان‌پلاس بادز Z2 در بازارهای بین‌المللی هنوز اعلام نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH