ایرپادز نسل 3 اپل احتمالا در رویداد روز 26 مهر ماه کمپانی معرفی خواهد شد

شرکت اپل اخیرا به‌طور رسمی تائید کرد که رویداد آینده کمپانی موسوم به Unleashed در روز 18 اکتبر (26 مهر ماه) برگزار خواهد شد. اکنون تقریبا با قطعیت می‌توان اعلام کرد که تراشه نسل آینده سری M اپل مبتنی بر معماری ARM و با نام احتمالی M1X و مدل‌های 14 و 16 اینچی از لپ‌تاپ‌های کاملا جدید سری مک‌بوک پرو ستارگان این مراسم به‌شمار خواهند رفت. اکنون یک شخص خبرچین با شناسه PandaIsBald@ از طریق حساب‌کاربری خود در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرده که پس از مدت‌ها انتظار بالاخره ایرپادز نسل 3 اپل نیز ضمن برگزاری همین رویداد معرفی خواهد شد.

مدل معمولی و غیر پرو ایرپادز 2 از ماه مارس 2019 به بازار عرضه شده و ضرورت معرفی مدل‌ به‌روزرسانی شده آن امری بدیهی به‌نظر می‌رسد. بر اساس پیش‌بینی‌های قبلی قرار بود ایرپادز نسل 3 در جریان رویدادهای پیشین اپل معرفی شود؛ با این‌حال سناریوی مذکور تاکنون عملی نشده است.

بر اساس اطلاعات و شایعات پیشین، طراحی ایرپادز 3 از ایرپادز پرو اپل الهام گرفته شده و این‌بار شاهد به‌کارگیری ساقه‌های کوتاه‌تر و یک کیس شارژ بازطراحی شده خواهیم بود. با این‌حال طراحی قسمت داخل گوشی تغییر نکرده و از بالشتک‌های گوشی سیلیکونی خبری نیست. ایرپادز نسل 3 احتمالا از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) بی‌بهره بوده و این مشخصه منحصرا در مدل پرو قابل دسترس خواهد بود.

تصاویر لو رفته از ایرپادز نسل 3 اپل 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH