اچ‌تی‌سی به‌صورت غیرمستقیم گلکسی اس 5 را تخریب می‌کند!

بیایید برگردیم به فوریه گذشته، زمانی که سامسونگ نسخه جدیدی از سری اس خود را با نام گلکسی اس 5 معرفی کرد و حرف حدیث‌های زیادی در مورد طراحی‌اش شنید.

گلکسی اس 5 رقیبی قدرتمند برای پرچم‌دار سایر شرکت‌ها بود. فردای روز معرفی، اچ‌تی‌سی در صفحه فیس‌بوک خود پیام تبریکی برای سامسونگ به مناسبت معرفی نسخه جدید گوشی‌های خود منتشر کرد. اما آن چیزی که توجه‌ها را به‌سوی خود جلب کرد، تصویر همراه پیام تبریک بود. در آن تصویر، عکس گلکسی اس 5 بر روی یک چسب زخم قرار داده شده بود. اما اچ‌تی‌سی در کنار این پیام، متن دیگری نیز نوشته بود، نوشته‌ای که چنین پیامی داشت: بهتر است منتظر اسمارت فون بهتری باشید!

با معرفی پرچم‌دار اچ‌تی‌سی، ‌همه چشم‌ها به طراحی زیبای اچ‌تی‌سی وان m8 دوخته شد. بدنه‌ای فلزی در کنار طراحی بسیار زیبا؛ به هر حال رقیبی زیباروی برای جدال با گلکسی اس 5 معرفی شده بود.

امروز نیز اچ‌تی‌سی تصویر جنجالی دیگری را در صفحه توییتر خود منتشر کرده است که در این تصویر نیز وان m8 در کنار سه چسب زخم قرار گرفته است. جالب توجه است که رنگ این چسب زخم‌ها چیزی جز رنگ‌های گلکسی اس 5 (طلایی، آبی، سیاه) را به خاطر نمی‌آورند.

HTC-One-M8-Galaxy-S5-band-aid-01

آیا واقعا طراحی گلکسی اس 5 این قدر بد است؟ آیا برای فروش بیشتر دست به چنین کار‌هایی زدن، درست است؟

11 در مورد “اچ‌تی‌سی به‌صورت غیرمستقیم گلکسی اس 5 را تخریب می‌کند!”

  1. برا htگی متاسفم اون ضرری که سر وان داشت باعث تموم این مشکلات شده اخخخخخخ بیچاره اچ تی گی.برید دو تاگوشی رو بگیرید و باهاشون کار کنید تا متوجه بشد چه قدر فرق سامسونگ و اچ تی گیه.درود بر اس5.اس4.نوت3

  2. با سلام خدمت همه دوستان بخصوص طرفداران اچ تی سی
    یه توصیه دارم برای اونایی که از موبایلهای سام استفاده میکنن:
    گوشیهاتونو بندازین سطل آشغال بجاش اچ تی سی بخرین

  3. بیچاره اچ تی سی از داغ حسرت فروش بالای سامسونگ و اپل بدجوری قاط زده دیگه اصول موصول اخلاقی و همکاری و بازار و … حالـیـش نـیـس ، ” هـــــــــــــــای نفس کش الدرم … “

  4. من و خواهرم هر دوشو داریم ولی واقعا اس 5 بهتره مخصوصا دوربینش و همین طور چیزایی را داره که htc اصلا نداره طرحش هم خوبه کجاش بده

    1. این حرف یعنی که فقط نزدیک شدن به یکی از محصولات سامسونگ کافیه تا که اون شیء ارزشش چندبرابر بشه ، حتی اگر چسب زخم باشه ، نه ؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH