معرفی پرفروش ترین مادربردهای ایسوس

امروز در این مقاله تصمیم به معرفی پرفروش ترین مادربردهای ایسوس گرفته ایم .که  در ابتدا باید به مادربرد  وکاربرد آن پرداخت ، مادربرد در هر سیستم کامپیوتری مهمترین قطعه به حساب می آید،تمامی قسمت ها و بخش های مهم قطعات اصلی در هر سیستم کامپیوتری بر روی مادربرد نصب می شود.  مادربرد,تخته مدار الکتریکی و یا  PCB  نام دارد. در واقع در یک سیستم کامپیوتری مادربرد مسئولیت انتقال و ارتباط برقرار کردن میان تمامی قطعات آن کامپیوتر را بر عهده دارد. برای مثال وظیفه انتقال و ایجاد ارتباط قطعات مهمی مثل پردازنده بایوس، کارت حافظه و قطعات دیگری در سیستم کامپیوتری بر عهده مادربرد است. بنابراین مادربرد مهم ترین قطعه موجود در سیستم کامپیوتری است که انتخاب نمودن نو و مدل آن در انتخاب یک کامپیوتر با کیفیت اهمیت دارد.

در تولید مادربرد شرکت های بسیاری امروزه به این عرصه ورود کرده اند کاربران و مشتریان شخصی برای  خود بدست آورده‌اند.بازار تولید مادربرد یکی از پرسودترین و اقتصادی ترین بازارهای  لوازم کامپیوتری به حساب می آید.

یکی از بزرگترین شرکتهای تولید کننده  مادربرد شرکت ایسوس (Asus) که قطعات مختلف مادربرد را براساس تکنولوژی های روز تولید می کند.این شرکت در مقایسه با رقیبان خود در عرصه تولید مادربرد به فروش بالایی دست پیدا کرده است. هم اکنون حدود ۴۰ درصد از فروش مادربرد در بازار لوازم کامپیوتری  در دست شرکت ایسوس است که این نشان دهنده کیفیت بالای مادربرد ایسوس میباشد.

شرکت ایسوس یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان قطعات کامپیوتری در دنیاست. این شرکت توانسته در تولید قطعاتی مانند  مادربرد، سی پی یو،انواع لپ تاپ های حرفه ای و غیر حرفه ای و سایر قطعات کامپیوتری  به یک برند محبوب و موفق تبدیل شود. شرکت ایسوس با بکارگیری تکنولوژی روز دنیا و همچنین رعایت اصول فنی و علمی  مشتریان و کاربران بسیاری را به سمت محصولات خود اعم از مادربرد و سایر قطعات تولیدی خود جلب کند.

پر فروش ترین مدل های ایسوس را بیشتر بشناسیم

مادربرد شرکت ایسوس به عنوان یکی از موفق ترین و پرکاربردترین مادربردها در میان سایر برند ها محسوب می شود. شرکت ایسوس در تولید مادربرد به عوامل گوناگونی بستگی دارد این شرکت با رعایت اصول علمی و فنی،به کارگیری آخرین تکنولوژی های موجود و استفاده از  برترین متخصصان این حوزه توانسته جایگاه مادربرد تولیدی خود را در بازار بالا و بالاتر ببرد.

مادربردهای ایسوس دارای ویژگی‌ها و مشخصات  متفاوت با دیگر محصولات مشابه خود است . چند مورد از مشخصات و ویژگی های  مادربرد شرکت ایسوس عبارت اند از :

استفاده از سیستم انحصاری اکسپرس کیت

پایین آوردن میزان مصرف انرژی

بالا بردن امنیت اطلاعات با کارگیری درایو اکسپرت

کنترل کردن شش بخش اصلی مادربرد با به کارگیری سیستم انحصاری EPU

رعایت تمامی اصول فنی و علمی

بهره گیری از برترین متخصصان به روزترین تکنولوژی ها

 بهترین مادربردهای ایسوس

بسیاری از افراد به دنبال تهیه سیستم های حرفه ای ،مهندسی ،گیمینگ هستند.  یکی از پیشنهادها در این زمینه مختلف برند ایسوس می باشد. مدل های مختلف مادربرد ایسوس با کمترین میزان مصرف انرژی،قدرت بالای انتقال دیتا ،برق بالا بهره گیری از سیستم های خنک کننده قوی ،درگاه های متنوع usb  ، نصب در بسیاری از سیستم ها، طراحی اصولی و با کیفیت محبوبترین مادربردهای حال حاضر موجود در بازار مادربرد می باشد در ادامه بهترین مدل مادربرد های ایسوس را بررسی می کنیم

1 – مادربرد ‏ROG STRIX B450_Gaming

 

این مادربرد یک مادربرد اقتصادی در بین تمامی مدل ها با پردازنده AMD  می باشد.برای تمامی سیستم های گیمینگ قابل استفاده است از ویژگی های میتوان به وجود ۱۲درگاه  USB,درگاه دوگانه M2 ,  پشتیبانی از فناوری کراس فایرAMD و فناوری انویدیا SLI اشاره کرد. این مادربرد یک خرید اقتصادی و ارزان قیمت تر نسبت به مدل های دیگر مادربرد ایسوس می باشد  و همین ویژگی مقرون به صرفه بودن به کاربر این اجازه را می دهد که یک بخشی از هزینه‌هایش را بر روی قطعاتی مانند کارت گرافیک و یا هارد دیسک مصرف کرده و سیستمی با کیفیت بالا را داشته باشد.البته این نکته را مدنظر داشته باشید که این مدل مادربرد قابلیت اتصال به وای فای را ندارد.

2 – مادربرد Z490 ROG Maximus xll hero wi-fi

 

این سری مادربرد از مادربردهای شرکت  ایسوس مناسب برای تمامی پردازنده های اینتل می باشد و کاربران می توانند با خرید این  مادربرد سیستم های مورد نظر خود را راه‌اندازی کنند. از ویژگی های مهم این مدل مادربرد می‌توان به پشتیبانی از انویدیا و کراس فایر،۳درگاه M.2 با گرماگیرهای جداگانه،درگاه USB 3,2 نسل دوم،۱۰دزگارهusb در پنل پشتی،  اشاره نمود. این مدل مادربرد با این امکانات و مشخصات که برایتان معرفی نمودیم، در دسته قطعات ویژه و بالارده کامپیوتری قرار گرفته و قیمت نسبتا بالایی را دارد.

3 – مادربرد Prime Z390-p

 

این مدل مادربرد از دیگر مدل مادربردهای  قیمت مناسب و اقتصادی  ایسوس می باشد. این مدل مادربرد هم مناسب پردازنده های اینتل میباشد. از ویژگی های مهم  این مادربرد می توان به قابلیت اورکلاک،LanGuard،صدای ۸کاناله با کیفیت HD،اسلات های usb3.1،  پشتیبانی از آخرین نسل های هشتم ونهم سری core i  پردازنده های اینتل و قابلیت اتصال بهwi-fi اشاره کرد.

4 – مادربرد ROG Zenith ll Extreme Alpha

 

این سری از مادربردهای شرکت ایسوس مناسب برای نصب پردازنده های قوی مثل پردازنده های AMD می باشد.ازویژگی امکانات این مدل  مادربرد می توان به قابلیت اورکلاک، درگاه ده گیگابایتی اترنت ، نمایشگرoled برای نشان دادن ایرادات احتمالی هنگام بوت،استفاده از سوکت sTRX4 برای نصب پردازنده های قوی اشاره کرد. این مدل مادربرد شرکت ایسوس بهترین قابلیت ها و امکانات ویژه ای که دارد نسبتاً بالایی برخوردار است.

5 – مادربرد x570 ROG Crosshair Vlll hero wi-fi

 

بهترین مدل مادربرد ایسوس برای پردازنده هایAMD  این مدل می باشد. این مدل مادربرد دارای امکانات ویژه و به خصوصی است که باعث شده برای سیستم های گیمینگ مناسب ترین گزینه باشد.

از امکانات این مادربرد می توان به12درگاهusb در پنل پشتی که ۸مورد آن مربوط به نسل دوم USB 3.2 است،درگاه 2.5G lan,نمایشگرED برای نمایش Q-Code، دکمه های پاور و ریست بر روی مادر برد،قابلیت اتصال به وای فای و ۸ اسلات اشاره نمود.

سعی  سعی کردیم که  مهمترین مشخصات و ویژگی های مادربرد های شرکت ایسوس را به شما معرفی نموده تا شما عزیزان با بهرگیری از این مطالب و اطلاعات بتوانید به آسانی مادربردها را از لحاظ ک از لحاظ امکانات و کیفیت بررسی کرده وبهترین گزینه را برای خرید خود انتخاب کنید.

در صورت نیاز خرید مادربرد  با بهترین قیمت  به صورت نقد یا  اقساطی میتوانید قیمت های فروشگاه اینترنتی آترامارت را بررسی نمایید

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH