گوگل از نسل دوم پایه شارژر پیکسل با فناوری شارژ بی‌سیم 23 وات رونمایی کرد

دیشب غول آمریکایی دنیای فناوری رویدادی را برگزار نمود که در آن از گوشی‌های هوشمند پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو رونمایی کرد. شرکت گوگل در کنار رونمایی از این گوشی‌های هوشمند که از مدت‌ها پیش زمزمه عرضه آنها به گوش می‌رسید، نسل جدید پایه شارژر گوگل پیکسل را نیز معرفی نمود.

مشخصات کلیدی نسل دوم پایه شارژر پیکسل

بر اساس اعلام گوگل، نسل دوم پایه شارژر پیکسل، همانند نسل قبل خود، از استاندارد شارژ Qi بهره می‌برد. این شارژر قادر است که فناوری شارژ بی‌سیم 23 وات را برای گوشی‌های هوشمند پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو ارائه دهد. همچنین این استند فناوری شارژ سریع 15 وات را نیز برای سایر دستگاه‌های سازگار با قابلیت Qi ارائه می‌نماید.

لازم به ذکر است که جنس بدنه نسل دوم پایه شارژ پیکسل از TPU بازیافت شده و مواد پلی کربنات بوده که موجب کاهش وزن چشم‌گیر آن شده است. وزن این استند تنها 71 گرم است که وزنی ایده‌آل محسوب می‌شود.

نسل دوم پایه شارژر پیکسل

این شارژر بی‌سیم از یک سیستم شارژ بی‌سیم دو سیم‌پیچ برخوردار است که یکی از سیم‌پیچ‌های مذکور مخصوص شارژ دستگاه‌های پوشیدنی است. همچنین این گجت دارای یک فن خنک‌کننده فعال است که به خنک نگه داشتن آن در حین کار کمک می‌کند. کمپانی گوگل مدعی شده است که فن این شارژر در حین کار تقریباً عملکردی بدون صدا از خود بروز خواهد داد.

گفتنی است که تاکنون نسل دوم پایه شارژر پیکسل برای خرید در دسترس عموم قرار نگرفته و هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه‌ی آن اعلام نشده است. با این حال گفته می‌شود که این دستگاه همانند نسل قبل، با برچسب قیمتی 79 دلار روانه بازار خواهد شد. این دستگاه همراه با یک آداپتور شارژ USB تایپ سی با قدرت 30 وات و همچنین یک کابل تایپ سی به طول 1.5 متر به دست مشتریان خواهد رسید. شایان ذکر است که در حال حاضر این استند شارژر در وب‌سایت رسمی فروشگاه کمپانی گوگل فهرست شده است.

2 در مورد “گوگل از نسل دوم پایه شارژر پیکسل با فناوری شارژ بی‌سیم 23 وات رونمایی کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH