کاربران اینستاگرام به‌زودی قادر به ارسال پست از طریق کامپیوتر هستند

هنگامی‌که اینستاگرام برای نخستین بار راه‌اندازی شد؛ این پلتفرم صرفا در قالب یک اپلیکیشن موبایلی قابل دسترس بود. با این‌حال کمپانی طی سالیان اخیر شروع به ارائه قابلیت‌های بیش‌تری در بستر وب کرده است. اکنون کاربران با استفاده از این بستر قادر به پیمایش در فید اختصاصی خود و ارسال یا دریافت پیام از طریق اینترفیس دسکتاپی هستند.

با این‌حال خبر خوشایند اینکه اینستاگرام اخیرا اعلام کرده که کاربران به‌زودی می‌توانند عکس‌ها و ویدیوهای حداکثر 1 دقیقه‌ای را از طریق کامپیوتر خود ارسال نمایند. البته این قابلیت احتمالا چندان هم جدید نیست؛ زیرا اینستاگرام استفاده آزمایشی از آن‌را در اوایل سال جاری آغاز کرده بود و اکنون نیز به‌نظر می‌رسد که مشخصه مذکور از روز 21 اکتبر (29 مهر ماه) برای کلیه کاربران قابل دسترس خواهد بود.

اگرچه اینستاگرام کماکان یک پلتفرم عمدتا موبایلی محسوب می‌شود؛ اما ارائه قابلیت آپلود عکس و فیلم از طریق رایانه به کاربران بسیار مفید خواهد بود. دلیل طرح چنین ادعایی این است که بسیاری از مهندسان خلاق از اینستاگرام به‌عنوان بستری برای نمایش نمونه کارهای خود استفاده می‌کنند.

پیش از این کاربرانی که کار خود را روی کامپیوتر ویرایش می‌کردند؛ به منظور آپلود آن‌ها روی اینستاگرام از طریق سیستم دسکتاپی خود بایستی به‌دنبال یک راه‌حل بودند و یا فایل‌های کاملا ویرایش شده را از سیستم دسکتاپ به گوشی خود انتقال داده و مراحل اضافی غیرضروری را در آن‌جا دنبال می‌کردند.

با این وجود اکنون کاربران می‌توانند فایل‌های مورد نظر خود را مستقیما از طریق کامپیوتر بارگذاری نموده و در وقت خود تا حدی صرفه‌جویی کنند. این مشخصه احتمالا از روز 21 اکتبر (29 مهر ماه) در دسترس کلیه کاربران قرار می‌گیرد. بنابراین چنان‌چه پیش‌تر منتظر عرضه چنین مشخصه‌ای بودید؛ در این‌صورت به‌زودی می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH