آیفون SE 3 آخرین اسمارت‌فون کمپانی اپل با نمایشگر LCD خواهد بود

انتظار می‌رود که در سال آینده میلادی، شرکت اپل از گوشی هوشمند آیفون SE 3 رونمایی نماید. اما در روز جاری، با انتشار گزارشی جدید، اطلاعات جالبی در مورد این گوشی هوشمند فاش شده است.

گزارش فوق که از سوی منبعی با نام Arsenal در رسانه‌ی اجتماعی Weibo (وب سایت میکروبلاگینگ چینی) منتشر شده است، تأیید نمود که غول کوپرتینویی اسمارت‌فون آیفون SE 3 را نیز همراه با یک صفحه نمایش LCD روانه بازار خواهد کرد. این امر بدان معناست که این گوشی هوشمند، تنها اسمارت‌فون این برند محسوب خواهد شد که از صفحه نمایش LCD بهره می‌برد.

همان‌طور که پیش‌تر عنوان شد، جدید‌ترین گوشی‌های هوشمند این کمپانی موسوم به سری آیفون 13 به نمایشگر‌های اولد مجهز شده‌اند. گفتنی است که در طول سال‌های اخیر، بسیاری از کمپانی‌ها به استفاده از صفحه نمایش‌های اولد روی آورده‌اند که البته در این روز‌ها این شاخصه امری عادی برای گوشی‌های پرچم‌دار محسوب می‌شود.

رندر مفهومی گوشی هوشمند آیفون SE 3

مشخصات سخت افزاری نسل بعدی سری آیفون SE

منبع فوق‌الذکر اذعان نموده است که شرکت اپل، با بکارگیری صفحه نمایش LCD در آیفون SE 3, در تلاش است که این دستگاه را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌تر روانه بازار کند. شایعات حاکی از آن است که نسل بعدی گوشی‌های هوشمند سری آیفون SE بر روی شاسی اسمارت‌فون قدیمی آیفون XR ساخته شده و قلب تپنده آن نیز چیپست A15 Bionic خواهد بود.

شایان ذکر است که شرکت اپل پیش‌تر نیز از این حربه بهره برده و آیفون SE 2 را بر روی شاسی آیفون 8 تولید نمود. منبع خبری فوق اضافه نموده است که گوشی هوشمند آیفون SE 3 در چند نسخه و همراه با 64، 128 و 256 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. باید توجه داشت که این اخبار و اطلاعات رسما تایید نشده است و باید به آن‌ها به دیده تردید نگریست. انتظار می‌رود که طی ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از این دستگاه در منابع مختلف خبری منتشر شود.

3 در مورد “آیفون SE 3 آخرین اسمارت‌فون کمپانی اپل با نمایشگر LCD خواهد بود”

  1. از ایفون اس ایی نمیشه انتظار زیادی داشت
    بیشتر به درد دخترا میخوره که استفاده زیادی از گوشی نمیکنن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH