گلکسی A03 سامسونگ تائیدیه وای‌فای را دریافت کرد

شرکت سامسونگ پیش‌تر در ماه آگوست از اسمارت‌فون گلکسی A03s رونمایی کرد. بر اساس گمانه‌زنی‌های مطرح شده اکنون کمپانی کره‌ای روی توسعه اسمارت‌فون گلکسی A03 کار می‌کند. ماه گذشته گلکسی A03 در وبسایت بنچمارک گیک‌بنچ و پلتفرم صدور تائیدیه موسوم به FCC رویت شد. اطلاعات جدید نشان می‌دهند که این هندست اخیرا تائیدیه اتحادیه وای‌فای (Wi-Fi Alliance) را نیز دریافت نموده است.

اکنون گلکسی A03 با شماره مدل SM-A032F/DS در پایگاه داده Wi-Fi Alliance ظاهر شده است. اطلاعات فهرست نشان می‌دهند که این دستگاه از اتصال وای‌فای 802.11b/g/n پشتیبانی نموده و این موضوع نشان می‌دهد که ما با یک دستگاه پایین‌رده سروکار خواهیم داشت.

گزارشات پیشین نشان می‌دهند که گلکسی A03 احتمالا از تراشه Unisoc SC9863A استفاده خواهد کرد. بعلاوه این هندست مجهز به 2 گیگابایت رم بوده و سیستم‌عامل اندروید 11 (احتمالا ورژن Go Edition) را اجرا خواهد کرد. تائیدیه FCC نیز نشان می‌دهد که انرژی مورد نیاز گلکسی A03 از طریق یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود. در حال حاضر پیرامون سایر مشخصات این اسمارت‌فون هیچ‌گونه جزئیات دیگری در دست نیست.

مدل نسل قبلی گلکسی A02 با حافظه رم 3 گیگابایتی روانه بازار شد؛ بنابراین هندست آینده گلکسی A03 نیز احتمالا با 3 گیگابایت رم در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. همچنین این هندست احتمالا از برخی ویژگی‌های مشترک با گلکسی A03s بهره خواهد برد.

گلکسی A03s مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه در قسمت پشتی (شامل سنسورهای 13، 2 و 2 مگاپیکسلی) است. این هندست مجهز به تراشه هلیو P35 ساخت شرکت مدیاتک بوده و انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند. این اسمارت‌فون با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی عرضه شده و سیستم‌عامل اندروید 11 را اجرا می‌کند. گلکسی A03 احتمالا در ماه آینده به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.

2 در مورد “گلکسی A03 سامسونگ تائیدیه وای‌فای را دریافت کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH