پچ امنیتی جدید اندروید برای اسمارت‌فون گلکسی A51 سامسونگ منتشر شد

روز گذشته شرکت سامسونگ بسته به‌روزرسانی جدید حامل پچ امنیتی ماه اکتبر اندروید را برای اسمارت‌فون گلکسی A52 منتشر کرد. تنها چند ساعت بعد کمپانی کره‌ای آخرین آپدیت امنیتی را برای هندست نسل قبلی گلکسی A52 یعنی گلکسی A51 نیز منتشر کرد. در حال حاضر این به‌روزرسانی در برخی بازارهای آسیایی منتخب قابل دسترس است؛ اما در آینده نزدیک، کشورهای بیش‌تری آن‌را دریافت خواهند کرد.

آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای اسمارت‌فون گلکسی A51 دارای فیرم‌ور با شماره ورژن A515FXXU5EUJ2 است. این آپدیت در کشورهای هندوستان، نپال، روسیه و سریلانکا منتشر شده است.

بسته به‌روزرسانی جدید دربردارنده پچ امنیتی ماه اکتبر 2021 اندروید بوده و با وعده رفع بیش از 60 حفره آسیب‌پذیری در حوزه امنیت و حریم خصوصی منتشر شده است. مطابق روال معمول این‌بار نیز احتمالا شاهد اصلاح برخی باگ‌های عمومی و بهبود پایداری سیستم‌عامل خواهیم بود.

کاربران گلکسی A51 در هر یک از کشورهای فوق احتمالا اعلان مربوط به انتشار به‌روزرسانی را پیش‌تر دریافت نموده‌اند. با این‌حال کاربران در صورت عدم دریافت اعلان آپدیت می‌توانند موضوع را به‌صورت دستی بررسی نموده و پس از مراجعه به مسیر Settings > Software update دکمه Download and install را لمس نمایند. همچنین کاربران می‌توانند آخرین فایل فیرم‌ور را از اینترنت دانلود کرده و آن‌را به‌صورت دستی روی هندست خود فلش نمایند.

سامسونگ اسمارت‌فون گلکسی A51 را در دسامبر سال 2019 و با سیستم‌عامل اندروید 10 عرضه کرد. این هندست در اوایل سال جاری میلادی به‌روزرسانی One UI 3.0 مبتنی بر اندروید 11 را دریافت کرد.

2 در مورد “پچ امنیتی جدید اندروید برای اسمارت‌فون گلکسی A51 سامسونگ منتشر شد”

  1. شیر مادر و نان پدر

    من و خواهرم جفتمون این گوشی رو داریم خیلی راضی هستیم امیدوارم اندروید 12 بیاد براش…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH