جزئیات جدید مربوط به اسمارت‌فون گلکسی A53 سامسونگ منتشر شد

با توجه به این‌که اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A52s کماکان در کانون توجه رسانه‌های مطبوعاتی قرار دارد؛ لذا برای صحبت کردن پیرامون مدل جانشین این هندست موسوم به گلکسی A53 هنوز خیلی زود است. یک گزارش پیش‌تر منتشر شده ادعا کرد که گلکسی A53 از ماژول دوربین اصلی مشابه با مدل نسل قبلی خود استفاده خواهد کرد؛ اما سایر ویژگی‌های این 2 هندست با یکدیگر متفاوت خواهند بود. اکنون همان منبع خبری یعنی وبسایت Galaxyclub.nl به جزئیات جدیدی پیرامون گلکسی A53 اشاره نموده است.

به‌نظر می‌رسد که سامسونگ گلکسی A53 مجموعا در 4 مدل رنگی مختلف شامل مشکی، سفید، آبی روشن و نارنجی عرضه خواهد شد. این گزارش می‌افزاید که مدل‌های رنگی اشاره شده عمدتا مورد تائید قرار گرفته‌اند؛ با این‌حال پس از عرضه اسمارت‌فون در 3 ماهه نخست سال 2022 احتمالا شاهد ارائه گزینه‌های رنگی جدیدی نیز خواهیم بود.

گلکسی A53 احتمالا با پیشرفت‌هایی فراتر از حد تصور نسبت به گلکسی A52s روانه بازار خواهد شد

تا کنون اکثر اسمارت‌فون‌های سری گلکسی A50 با پیشرفت‌های جزئی نسبت به مدل‌های نسل قبلی خود به بازار عرضه شده‌اند. اگرچه بر اساس برنامه‌ریزی‌ها گلکسی A53 از ماژول دوربین اصلی مشابه با گلکسی A52s بهره خواهد برد؛ اما این هندست احتمالا در سایر جوانب از جمله تراشه پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای را تجربه خواهد کرد.

پیش‌تر اعلام شد که شرکت سامسونگ در صدد استفاده از تراشه‌های اگزینوس در تعداد بیش‌تری از دستگاه‌های تولیدی خود است. بنابراین اسمارت‌فون‌های گلکسی A53 و گلکسی A73 احتمالا از سخت‌افزار بومی سامسونگ بهره‌برداری خواهند کرد. غول کره‌ای ضمن معرفی تراشه پرچم‌دار اگزینوس 2200 احتمالا از چندین مدل میان‌رده جدید اگزینوس نیز رونمایی خواهد کرد. برخی از این تراشه‌ها احتمالا مجهز به پردازنده گرافیکی AMD Radeon خواهند بود.

2 در مورد “جزئیات جدید مربوط به اسمارت‌فون گلکسی A53 سامسونگ منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH