رونمایی از پیراهن تیم ملی بسکتبال

مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی بسکتبال بانوان با حمایت داریا همراه برگزار شد

ساعاتی پیش مراسم رونمایی از پیراهن جدید تیم ملی بسکتبال بانوان با حمایت شرکت داریا همراه پایتخت با حضور آقای دکتر رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال، آقای سهام‌الدین بهرامی مدیرعامل هلدینگ مات، آقای رضا مامی رئیس بخش بازاریابی داریا همراه و اعضای تیم ملی بسکتبال بانوان جمهوری اسلامی ایران با اجرای مهدی توتونچی در سالن کنفرانس فدراسیون بسکتبال ورزشگاه آزادی برگزار شد.

تیم ملی بسکتبال بانوان ایران تا چند روز آینده به مسابقات قهرمانی گروه B کاپ آسیا در اردن اعزام خواهد شد. شرکت داریا همراه پایتخت نماینده گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ در ایران مانند گذشته اسپانسر مالی و معنوی تیم ملی بسکتبال آقایان و بانوان ایران است و دختران بسکتبالیست ایران را در این تورنمنت مهم همراهی خواهند کرد. این شرکت پیش‌تر در مراسم‌های رسمی از تیم ملی مردان اعزامی به مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو و تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان جهت شرکت در مسابقات انتخابی المپیک حمایت و تجلیل کرده بود.

در ابتدای این مراسم، مهدی توتونچی ضمن خیر مقدم به مهمانان و اصحاب رسانه، روز جهانی مربی را به مربیان تیم ملی بسکتبال بانوان کشور تبریک گفت، وی در ادامه شرکت داریا همراه را یک اسپانسر حرفه‌ای برای تیم ملی بسکتبال آقایان و بانوان خواند و به همراهی داریا همراه با تیم ملی بسکتبال آقایان و بانوان در تورنمنت‌های مختلف از جمله المپیک توکیو اشاره کرد.

سپس آقای دکتر طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال به روی صحنه آمدند و در خصوص اعزام تیم ملی بسکتبال بانوان به مسابقات کاپ آسیا در اردن اعلام کردند: به همه اعضای تیم ملی بسکتبال بانوان، اصحاب رسانه و همه دوستان حاضر خیر مقدم عرض می‌کنم. در ابتدا جا دارد از آقای دکتر بهرامی به دلیل حمایت‌‌شان طی چند سال گذشته از فدراسیون بسکتبال تشکر کنم. حمایت ایشان و هلدینگ مات از فدراسیون بسکتبال صرفا مالی نبوده و حمایت‌های معنوی ایشان موجب شده تا ما بتوانیم شخصیت و وجاهت بسکتبال را نشان دهیم و شکر خدا، بسکتبال ما هم در بخش آقایان و بانوان طی چند سال اخیر رشد و توسعه پیدا کرده و به خوبی دیده شده، از این رو ممنون زحمات ایشان و اقای امامی، مدیر بازاریابی شرکت داریا همراه هستیم که طی سال گذشته و امسال همراه تیم ملی بسکتبال بودند و به امید خدا بتوانیم از حمایت‌های این شرکت بهره‌مند شویم تا جایگاه بسکتبال را در سطح ملی و جهانی ارتقاء دهیم.

در ادامه مراسم آقای سهام‌الدین بهرامی مدیرعامل هلدینگ مات و همچنین آقای رضا امامی رئیس بخش بازاریابی داریا همراه به روی صحنه آمدند و توضیحاتی در خصوص حمایت‌های مالی و معنوی اسپانسر تیم ملی بسکتبال آقایان و بانوان ارائه دادند، آقای رضا امامی با اشاره به همراهی داریا همراه با تیم ملی بسکتبال بانوان، گفت: این افتخاری است که داریا همراه به عنوان حامی مالی و بیشتر معنوی تیم ملی بسکتبال بانوان در کنار این تیم حضور دارد. ما افتخار این را داشتیم که در طول سالی که گذشت، در کنار تیم ملی بسکتبال بانوان و آقایان ایران باشیم. در بخش بانوان ما تجربه همراهی تیم سه نفره بسکتبال را هم داشتیم که می‌توانم بگویم این اتفاق برای ما بسیار افتخار انگیز بود که در کنار این عزیزان بودیم و توانستیم حمایتشان کنیم.

رضا مامی رئیس بخش بازاریابی داریا همراه

رئیس بخش بازاریابی داریا همراه تاکید کرد: در حال حاضر باز افتخاری است که داریا همراه به عنوان حامی می‌تواند در مسابقات کاپ آسیا در کنار تیم ملی بسکتبال بانوان جمهوری اسلامی باشد. فکر می‌کنم چند دهه‌ای است که تیم ملی بسکتبال بانوان در مسابقات کاپ آسیا حضور نداشته و این افتخاری برای داریا همراه است که در کنار این دوستان، حامی تیم ملی بسکتبال بانوان است. فارق از هر نتیحه‌ای که در این تورنمنت یا مسابقات آینده رخ دهد، داریا همراه را همواره در کنار خود به عنوان یک حامی و ضامن و یک ضمانت‌گر در تمام اموری که فکر می‌کنید حمایتی از دست داریا همراه برمی‌آید، در کنار خودتان ببینید.

در بخش دیگر این مراسم خانم متشرعی، سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان کشور به روی صحنه آمدند و توضیحاتی در مورد شرایط این تیم ارائه دادند، خانم شارعی همچنین پاسخ‌گوی سوالات خبرنگاران ورزشی بودند. در ادامه آقای دکتر رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال، آقای سهام‌الدین بهرامی مدیرعامل هلدینگ مات، آقای رضا امامی رئیس بخش بازاریابی داریا همراه و اعضای تیم ملی بسکتبال بانوان به رسم یادگار پیراهن تیم ملی بسکتبال بانوان را امضا کردند.

3 در مورد “مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی بسکتبال بانوان با حمایت داریا همراه برگزار شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH