روش‌های رفع مشکل ارور Couldn’t refresh feed در اینستاگرام

مواجهه با ارور Couldn’t refresh feed اینستاگرام یکی از مشکلاتی است که به تازگی افراد زیادی با آن درگیر شده‌اند. اتفاقی که باعث می‌شود زمانی که وارد اینستاگرام می‌شوید با مشکل عدم نمایش پست‌ها یا ارور عدم تازه‌سازی فید مواجه شوید و هیچ پست و استوری برای شما باز نشود.

در این حالت به اکانت خود دسترسی دارید و می‌توانید در منو‌ها جابه‌جا شوید اما قادر به دیدن پست‌ها و استوری‌ها نیستید یا به اصطلاح فید برای شما بازخوانی نمی‌شود.

این مشکل دلایل متفاوتی دارد، بسیاری فکر می‌کنند مواجه با ارور عدم نمایش Feed یعنی اینستاگرام آن‌ها دسییبل شده و همه‌چیز از دست رفته است اما در واقع رفع مشکل عدم نمایش پست‌ ها در اینستاگرام بسیار ساده‌تر از مشکل دیسیبل شدن اکانت است.

ما پیش‌تر در یک مقاله کامل به موضوع دیسیبل شدن اکانت و روش‌های رفع این مشکل پرداخته‌ایم که از لینک زیر می‌توانید به آن مقاله دسترسی داشته باشید.

اما به مشکل خودمان بازگردیم، شما وارد اینستاگرام شده‌اید و پست ها برای شما به نمایش در نمی‌آید در همین حال ارور Couldn’t refresh feed در بالای صفحه به نمایش درآمده و نمی‌دانید باید چکار کنید یا به عبارتی می‌توان گفت با مشکل صفحه سفید یا سیاه اینستاگرام روبه‌رو شده‌اید. با آی‌تی‌رسان همراه باشید تا قدم به قدم روش‌های حل این مشکل را یاد بگیرید.

اینترنت گوشی را چک کنید

اولین موردی که باید دقت کنید، اتصال اینترنت است، ممکن است یا اتصال اینترنت به گوشی قطع شده باشد یا به خود برنامه اینستاگرام، در هر صورت زمانی که اینستاگرام نتواند به اینترنت دسترسی داشته باشد ارور عدم نمایش فید را می‌دهد و پست ها به نمایش در نمی‌آید. به این ترتیب ابتدا از برقرار بودن اتصال اینترنت به گوشی مطمئن شوید.

اگر اتصال اینترنت مشکلی ندارد، ممکن است اتصال اینترنت خود برنامه اینستاگرام قطع شده باشد، شاید یک برنامه ثانویه اتصال اینترنت شما به اینستاگرام را محدود یا قطع کرده باشد. به همین علت باید ابتدا مطمئن باشید که اتصال گوشی و برنامه به اینترنت برقرار است.

کش را پاک کنید

دومین راه حل برای رفع مشکل عدم نمایش پست یا ارور بازخوانی Feed در اینستاگرام آن است که کش برنامه را پاک کنید. با این کار دیتا‌های ذخیره شده از طرف برنامه پاک می‌شود، معمولا در 80 درصد موارد با پاک کردن کش مشکل ارور فید اینستاگرام رفع می‌شود.

feed اینستاگرام

به این منظور در گوشی‌های اندرویدی از قسمت تنظیمات گوشی به بخش Apps یا برنامه‌ها رفته و اینستاگرام را انتخاب کنید. سپس در منوی به نمایش درآمده گزینه Clear Cash یا Clear Data را انتخاب کنید. در ادامه وارد اینستاگرام شوید و ببینید آیا مشکل رفع شده یا خیر! برای آیفون‌های اپل باید یک‌بار اپلیکیشن اینستاگرام را به صورت کامل حذف و سپس دوباره آن را نصب کنید.

آی‌پی خود را تغییر دهید

برخی از این مشکلات تنها برای کاربران ایرانی رخ می‌دهد، به همین دلیل اگر ip خود را تغییر دهید احتمالا اکانت شما به حالت عادی باز خواهد گشت. به این ترتیب با استفاده از VPN وارد اینستاگرام شوید تا مشکل بازخوانی Feed رفع شود.

گوشی را ریستارت کنید

یک نصیحت به شما می‌کنم، هر موقع به هر مشکلی مواجه شدید که با راه حل‌های معمولی رفع نشد، حتما یک بار گوشی را ریستارت کنید. ریستارت کردن مانند یک راه حل ثابت می‌ماند که در اکثر مواقع مشکل شما را حل می‌کند. در خصوص این مشکل یا ایراد‌هایی نرم‌افزاری که در اپلیکیشن‌های مختلف پیش می‌آید نیز ریستارت کردن یک راه حل بسیار مناسب است. پس شانس خود را امتحان کرده و گوشی را ریستارت کنید که احتمالا مشکل‌تان رفع می‌شود.

از نسخه وب وارد حساب خود شوید

یکی دیگر از راه حل‌ها برای رفع مشکل Feed اینستاگرام آن است که از طریق مرورگر خود وارد نسخه وب اینستاگرام بشوید. برای این کار باید در مرورگر آدرس سایت اینستاگرام را وارد کنید و از همان جا لاگین کنید.

برنامه را حذف و آخرین نسخه آن را نصب کنید

راه حل دیگر آن است که برنامه را به طور کامل حذف کرده و آخرین نسخه اینستاگرام را از یک مارکت مشهور مانند گوگل پلی دانلود کنید و مجددا وارد برنامه شوید.

راه حل‌های دیگر

اگر باز هم مشکل شما حل نشد می‌توانید کار‌های زیر را انجام دهید، احتمالا مشکل شما برطرف خواهد شد.

  • چک کنید تایم و ساعت گوشی درست هست یا خیر
  • اگر حافظه‌ گوشی پر شده کمی فضای حافظه را خالی کنید
  • ایمیل‌ را تغییر دهید

درصورت نیاز به مشاوره در این زمینه، پیج ما را در اینستاگرام (itresancom@) فالو کرده و به ما دایرکت دهید.

 

15 در مورد “روش‌های رفع مشکل ارور Couldn’t refresh feed در اینستاگرام”

  1. سلام من تمام راه هارو امتحان کردم نمیاره برام همه کار کردم پیام رفرش فید میده نمیاد بالا اصن چیکار کنم؟

  2. mozhan.seyydi@gmail.com

    سلام وقت بخیر اینستاگرام من الان شش روزه از دسترس خارج شده ،پیام آرتور رفرش فید میده ،،بردم تعمیرات موبایل میگه ایمیل زده به اینستاگرام طول میکشه جواب بدهند ،،
    خودم بلد نیستم از طریق وب برم به حسابم ،چکار کنم
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  3. من همه این راه ها رو انجام دادم ولی اصلا بالا نمیاد اخرین ورژن سازگار با گوشی اش هم نصب کردم دیگ گوگل پلی بالا تر نمیاره چکارکنم؟

  4. سلام اینستا این پیام رو بمن میده:
    We noticed unusual activity from your account, so we’ve logged you out.
    Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disabled.
    چیکار باید بکنم؟ توروخدا راهنماییم کنین

    1. سعید صانعی

      سلام، شما فعالیت‌هایی داشتید که برخلاف قوانین اینستاگرام بوده و حساب شما بسته شده، شما این مقاله رو بخونید و به راهکارهایی که گفته شده عمل کنید

      1
      3
  5. سه روزه نتونستم پیچمو بالا بیارم….دورود ب شرفتون با این راهکارهای که دادید …من که تونستم با یکی از ترفندهای که نوشتید پیچم رو دوباره بالا بیارم…مرسی

  6. سلام اینستاگرام من امروز از حساب خارج شد و تاییدیه شماره تلفن نمیده و میگه صبر کنید در فرصتی دیگر ولی اصلا کد نمیفرسته،حافظه کش پاک کردم،با vpn هم نشد ری استارت هم کردم گوشی ولی اصلانشد،صفحه اینستاگرام بعد نام کاربری و پسوورد میاد سفید بعد تایید شماره میخاد و نمیشه،چکار کنم حسابم برگرده?

    1
    1
  7. سلام خسته نباشید من دوتا پیج داخل اینستاگرام دارم الان که واردپیج دومم شدم یدفعه پیجم پریدکلابسته شدرفت روی اون یکی پیج خواهشابگین چجوری برش گردونم پیجمو ممنون میشم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH