پیش‌فروش اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S22 سامسونگ از روز 19 بهمن ماه آغاز خواهد شد

شرکت سامسونگ در اوایل سال آینده از نسل جدید اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار خود موسوم به سری گلکسی S22 رونمایی خواهد کرد. یک دست‌اندرکار معتبر حوزه صنعت با نام Jon Prosser که صحت اطلاعات وی تاکنون بارها به اثبات رسیده است؛ به موعد عرضه این گجت‌ها به بازار اشاره نموده است.

پیش‌فروش اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S22 از روز 8 فوریه (19 بهمن ماه) آغاز خواهد شد

این سری شامل 3 مدل مختلف خواهد بود. ورژن استاندارد گلکسی S22 مجهز به یک نمایشگر 6.06 اینچی و باتری 3700 میلی‌آمپرساعتی است. این هندست از سیستم دوربین سه‌گانه شامل حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز واید 12 مگاپیکسلی و یک ماژول تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. مدل پیشرفته‌تر موسوم به گلکسی S22 پلاس مجهز به یک نمایشگر 6.55 اینچی و باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. پیکره‌بندی دوربین نیز مشابه با نسخه استاندارد خواهد بود. پیشرفته‌ترین عضو خانواده موسوم به گلکسی S22 اولترا از یک نمایشگر 6.81 اینچی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد. پیکره‌بندی دوربین چهارگانه نیز شامل حسگرهای 108، 12، 10 و 10 مگاپیکسلی خواهد بود.

توان پردازشی کلیه هندست‌های جدید توسط تراشه اسنپ‌دراگون 898 کوالکام یا اگزینوس 2200 سامسونگ تامین خواهد شد. نرخ نوسازی نمایشگرها نیز برابر با 120 هرتز خواهد بود. بر اساس پیش‌بینی‌ها این گجت‌ها احتمالا در ماه ژانویه یا اوایل فوریه سال 2022 به‌طور رسمی معرفی خواهند شد. Jon Prosser گزارش می‌دهد که پیش‌فروش اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S22 از روز 8 فوریه (19 بهمن ماه) آغاز می‌شود. نقل و انتقال هندست‌ها نیز از روز 18 همان ماه (29 بهمن ماه) شروع خواهد شد. با این‌حال بی‌تردید طی هفته‌های آینده شاهد تائید جدول زمانی عرضه خانواده گلکسی S22 خواهیم بود.

سامسونگ عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده اسمارت‌فون در جهان طی 3 ماهه سوم سال 2021 را به خود اختصاص داد

موسسه آماری The International Data Corporation یا به اختصار IDC در خصوص وضعیت بازار جهانی اسمارت‌فون طی دوره 3 ماهه سوم سال جاری میلادی گزارشی را منتشر نموده است. این گزارش نشان می‌دهد که فروش گجت‌های اسمارت‌فونی در جهان کاهش یافته است. در حد فاصل ماه‌های جولای تا سپتامبر 2021 مجموعا 331.2 میلیون دستگاه اسمارت‌فون در سراسر جهان به فروش رفته است. برای مقایسه جالب است بدانید که این رقم در دوره مشابه سال قبل برابر با 354.9 میلیون دستگاه بود. بنابراین شاهد افت حدودا 6.7 درصدی فروش سالیانه گوشی‌های هوشمند هستیم. این موضوع در وهله نخست از کمبود قطعات الکترونیکی در جهان ناشی می‌شود. مشکلات ایجاد شده در زمینه تولید قطعات به طیف گسترده‌ای از صنایع از جمله کامپیوتر، لوازم‌خانگی، خودرو و تجهیزات سرور ضربه زده است.

سامسونگ با کسب سهم 20.8 درصدی از بازار جهانی اسمارت‌فون به بزرگ‌ترین بازیگر این حوزه طی 3 ماهه سوم سال 2021 تبدیل شد. کمپانی اپل با کسب سهم 15.2 درصدی از بازار جهانی، رتبه دوم را در اختیار دارد. کمپانی چینی شیائومی نیز با سهم 13.4 درصدی در جایگاه سوم قرار گرفت. شرکت‌های ویوو و اوپو با کسب سهم‌های مشابه 10.1 و 10 درصدی به‌ترتیب رتبه‌های چهارم و پنجم را در اختیار دارند. کلیه برندهای اسمارت‌فونی دیگر نیز مجموعا سهم 30.5 درصدی از بازار جهانی را به خود اختصاص دادند.

3 در مورد “پیش‌فروش اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S22 سامسونگ از روز 19 بهمن ماه آغاز خواهد شد”

  1. واقعا نمیفهمم
    یک عده طرفدار کور هستن ضعف های این گوشی ها رو نمیبیینن. باتری و شارژ سریع اینا فاجعه س

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH