ادعای سامسونگ: زمان ثابت می‌کند فناوری‌های پوشیدنی ما در سطح متفاوتی قرار دارد

samsung-galaxy-gear

شرکت سامسونگ به‌عنوان یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان فناوری‌های پوشیدنی معتقد است که فناوری‌های پوشیدنی این شرکت که بر پایه سیستم‌عامل اندروید ساخته شده باشند در سطح متفاوتی با محصولات رقیبان قرار دارند و در طول زمان این را اثبات خواهند کرد.

جالب اینجاست که هنوز سامسونگ نتوانسته است محصولات ویژه‌ای مانند ساعت گلکسی گیر را بر پایه اندروید و به‌صورت بهینه عرضه نماید و این امر موجب شده است تا این شرکت به سیستم‌عامل تایزن روی بیاورد و اتفاقا با استقبال مناسبی ز این سیستم‌عامل بر روی ساعت هوشمند خود روبرو گردد.

بنا به همین دلایلی نیز سامسونگ قصد دارد تا ساعت جدید خود را با نام گیر لایو به بازار عرضه نماید که پیش از شروع عرضه این ساعت، مسئولان شرکت سامسونگ در حال طراحی امکانات و قابلیت‌های منحصربه‌فرد برای این ساعت هستند که همگی آن‌ها بر پایه سیستم‌عامل اندروید خواهند بود.

مسئولان سامسونگ درباره آینده فناوری‌های پوشیدنی این شرکت بر پایه سیستم‌عامل اندروید نظرات جالبی دارند و کریستوفر بلتر به‌عنوان مدیر بازاریابی سامسونگ در آمریکا دراین‌باره می‌گوید: «محصولات پوشیدنی اندروید از روز اول تا به امروز به‌صورت صد درصد بر پایه امکانات و سرویس‌های گوگل کار می‌‌کنند. ما هنوز چهارچوب منسجمی از انتظارات دقیق مشتریان آینده از یک ساعت هوشمند را در اختیار نداریم ولی با توجه به امکانات امتحان پس داده گوشی‌های اندرویدی خودمان قصد داریم تا تعدادی از این مزایا را به ساعت هوشمند خود بیفزاییم.»

شایان ذکر است که سامسونگ برای عرضه نخستین ساعت هوشمند اندرویدی بدون رقیب نیست و ال‌جی و موتورولا نیز قرار است ساعت‌های هوشمند خود را بر پایه سیستم‌عامل اندروید به بازار عرضه نمایند که این امر موجب ایجاد یک رقابت بزرگ پیش از عرضه محصولات خواهد شد. رقابتی که فعلا در رده تبلیغات است و سامسونگ مدعی است که زمان، برتری محصولات این شرکت را اثبات خواهد نمود.

ساعت هوشمند اندرویدی سامسونگ یا همان گیر لایو قرار است با قیمت 199 دلار عرضه گردد و ساعت هوشمند ال‌جی با نام G watch نیز قرار است تا با قیمت 229 دلار عرضه شود و ساعت هوشمند موتورولا با نام موتو 360 نیز هنوز قیمت گذاری نشده است و به همین دلیل نیز هنوز سطح رقابت این محصولات در رده قیمتی مشخص نیست.

رقابت رسمی این ابزارها قرار است تا در ماه جولای آغاز شود و باید دید که سرانجام پیروز این رقابت چه شرکتی خواهد بود و ادعاهای سامسونگ درباره برتری محصولاتش تا چه حد واقعیت دارد. و تنها زمان نشان دهنده برنده این رقابت مهم خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH