پوست‌اندازی محصول محبوب اپل

Apple-iPod-touch-5th-gen-3ad

اپل قصد دارد تا به سری آی‌پاد خود جان تازه‌ای بدهد و به همین دلیل نیز شاهد پوست‌اندازی محصول محبوب اپل خواهیم بود.

این محصول در رده 16 گیگابایتی خود قرار است دارای تغییراتی شود که می‌تواند مخاطبین جدیدی را برای این دستگاه به ارمغان بیاورد. در این میان مهم‌ترین تغییرات به‌صورت خلاصه قرار است شامل افزوده شدن رنگ‌های جدید و اضافه شدن دوربین پشتی به دستگاه باشد.

اپل با محصولات سری آی‌پاد موفق شد تا تغییر بسیار بزرگی به بازار ابزارهای همراه پخش موسیقی بدهد ولی در طول سال گذشته میلادی، رشد چشمگیری که برای این محصول به یک عادت همیشگی تبدیل شده بود در آمار فروش مشاهده نشد و اپل برای دست‌یابی مجدد به رشد بسیار بالای فروش محصول خود تصمیم بر عرضه مدل‌هایی تغییر یافته از آی‌پاد دارد.

علاوه بر تغییرات یاد شده در زمینه سخت‌افزاری، اپل تصمیم به کاهش قیمت محصولات نسل پنجم آی‌پاد نیز شده است. در این میان مدل 64 گیگابایتی آی‌پاد تاچ با کاهش یک‌صد دلاری قیمت خود از 399 دلار به 299 دلار رسیده است و قیمت مدل 32 گیگابایتی نیز از 299 دلار به 249 دلار کاهش یافته است. مدل 16 گیگابایتی نیز از این کاهش قیمت بی‌بهره نبوده است و کاهش 30 دلاری این مدل نیز موجب شده است تا به‌جای قیمت 229 دلاری پیشین، تنها با پرداخت 199 دلار بتوان این محصول را در اختیار گرفت.

مدل جدید و بهینه‌سازی شده آی‌پاد تاچ 16 گیگابایتی نیز قرار است با افزوده شدن چهار گزینه جدید برای بخش رنگ‌بندی دستگاه به تنوع بالاتری از مدل‌های پیشین دست یابد. البته این مدل همچنان از نسل پنجم به‌حساب خواهد آمد و دستگاه جدیدی محسوب نمی‌گردد. رنگ‌های افزوده شده به این مدل شامل صورتی، زرد، آبی و یک مدل ویژه از رنگ قرمز خواهند بود که البته این رنگ قرمز تنها یک رنگ‌بندی جدید و ساده نیست و مفهوم انسان دوستانه‌ای در پس پرده عرضه این رنگ وجود دارد. این رنگ رد راستای همخوانی با رنگ رسمی مبارزه با بیماری ایدز، بر روی این محصول عرضه می‌گردد و خریداران این محصول می‌توانند خود را در مبارزه با بیماری ایدز شریک بدانند.

درباره دوربینی که قرار است به این مدل افزوده شود هنوز اطلاعات خاصی منتشر نشده است و معلوم نیست که توان خروجی این دوربین برحسب مگا پیکسل، چه اندازه باشد ولی چیزی که در طول تاریخ محصولات هرماه اپل شاهد آن بوده‌ام عرضه محصولاتی با دوربین‌هایی با توان مگا پیکسلی متوسط ولی با کیفیت بالا بوده است و احتمالا این مدل از آی‌پاد نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

1 در مورد “پوست‌اندازی محصول محبوب اپل”

  1. این شد یه مقاله خوب…
    اولین مقاله ای که اسمی از طرفداری سامسونگ داخلش نبردید فکر کنم همین باشه!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH