یکی از نمایندگان مجلس: طرح صیانت به نتیجه نخواهد رسید

این روزها، جلسات کمیسیون مشترک طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی، هر هفته برگزار می‌شود و این طرح همچنان در دست بررسی است. همچنین بنا بر تصمیم اعضای کمیسیون و تاکید دکتر محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، تمام جلسات این کمیسیون، به طور زنده و مستقیم پخش می‌شود.

این طرح در بین مردم مخالفان و منتقدان بسیاری دارد و این مخالفت به جهت نگرانی آن‌ها از محدودسازی اینترنت و عدم دسترسی به جریان آزاد اطلاعات است که باعث مشکلات بسیاری خواهد شد. اگر چه که طراحان طرح مذکور و اعضای کمیسیون، اعلام کرده‌اند که این طرح به دنبال محدودسازی نخواهد بود اما همچنان نتوانسته‌اند اعتماد مردم را نسبت به این طرح جلب کنند.

در مجلس نیز تعدادی از نمایندگان موافق و تعدادی نیز مخالف این طرح هستند. اما حالا یکی از نمایندگان مجلس، مدعی شده است که اکثر نمایندگان با طرح صیانت مخالف هستند و اجازه نمی‌دهند که این طرح به سرانجام برسد.

احد علیرضابیگی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، در این باره یک توییت در صفحه خود بر روی پلتفرم توییتر منتشر کرد و گفت: مدافعان طرح در اقلیت هستند و اکثریت مجلس، آگاه و کنار مردم است؛ مجلس تسلیم جوسازی نخواهد شد و این طرح شانسی برای موفقیت ندارد.

5 در مورد “یکی از نمایندگان مجلس: طرح صیانت به نتیجه نخواهد رسید”

  1. ازآقای علیرضا بیگی نماینده مجلس تبریز تشکرمیکنم که کنار مردم هستن واجازه نمیدن این طرح خفت بار به نتیجه برسه امیدوارم همیشه سلامت باشی مرسی.

    1. باور شما به درد خودتون میخوره . در این 43 سال به وضوح تصمیمات غلط و بعضا مخرب مجلس و سایر ارکان را برای این مملکت دیدیم .
      هر کی میخواد هر غلطی بکنه فورا مردم را علم میکنه و میگخ به درخواست مردم بوده .
      من نوعی که جزو بدنه جامعه هستم به وضوح عدم رضایت اطرافیانم را از این دست موارد میبینم

  2. یه مشت آدم عقب افتاده که معلوم نیست نماینده کدوم مردم هستند این طرح خیانت رو پیشنهاد دادند. از بین مردم ندیدم کسی موافق این طرخ مزخرف باشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH