تصویری از نسخه جدید G3 با نام G Vista

کمپانی‌های بزرگ تولیدکننده تلفن‌ همراه، به سفارش شرکت‌ها و اپراتورهای معتبر دنیا برخی از محصولاتشان را مختص آن‌ها تولید می‌کنند. تا  به امروز نمونه‌های زیادی از پرچم‌داران جدید این کمپانی ها به سفارش شرکت‌های محتلف تولیدشده است.

این نمونه‌ها گاهی مدل‌هایی خاص و تک هستند که فقط توسط همان اپراتور و در منطقه خاصی عرضه می‌شوند. گاهی اوقات نیز کمپانی‌ها پرچم‌داران خود را با لوگوی خاص این شرکت‌ها تولید و برای عرضه در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند!

اکانت معروف evleaks@ در تازه‌ترین عکسی که در کانت خود قرار داده، عکسی از آخرین پرچم‌دار کمپانی کره‌ای ال‌جی را برای این منظور برگزیده است.

g3vista

عکس سمت چپ G3 بوده و عکس سمت راست G Vista

G3 آخرین پرچم‌دار کمپانی ال‌جی است که به‌تازگی با صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی از نوع QHD برای اولین بازار به بازار عرضه‌شده است.

استفاده از آخرین نسخه پردازنده شرکت کوالکلم یعنی snapdragon 801، 3 گیگابایت رم، دوربینی 13 مگا پیکسلی باقابلیت لرزش گیری اپتیکال، بهره‌مندی از Gorilla Glass 3 و ساپورت حافظه داخلی تا سقف 128 گیگابایت از ویژگی‌های بارز این اسمارت فون است که با اندروید 4.4.2 در اختیار کاربران قرارگرفته است.

طبق آخرین شنیده ها، ال‌جی نیز همانند رقیب دیرینه اش یعنی سامسونگ قرار است تا نسخه های متفاوتی از  G3 را تولید و روانه بازار کند.

 

 

1 در مورد “تصویری از نسخه جدید G3 با نام G Vista”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH