سری آنر 60 احتمالا در ماه آینده معرفی خواهد شد

علیرغم اینکه سری آنر 50 در گذشته‌ای نه‌چندان دور در بازارهای اروپایی معرفی شد؛ اما اکنون به‌نظر می‌رسد که برند آنر در تدارک رونمایی از سری آنر 60 در اوایل ماه آینده است. یک شخص خبرچین با شناسه WhyLab@ ادعا کرده که خانواده آنر 60 شامل 3 مدل مختلف با اسامی آنر 60، آنر 60 پرو و آنر 60SE خواهد بود. ظاهرا مدل SE از فناوری شارژ 40 واتی پشتیبانی خواهد کرد؛ در حالی‌که مدل‌های استاندارد و پرو با قابلیت شارژ 60 واتی به بازار عرضه خواهند شد.

بعلاوه فهرست منتشر شده در وبسایت آژانس رگولاتوری 3C چین نشان‌دهنده یک هندست آنر با شماره مدل GIA-AN00 است. کارشناسان معتقدند که این شناسه متعلق به ورژن معمولی آنر 60 است. این فهرست، شایعه پشتیبانی دستگاه از شارژ 60 واتی را تائید می‌کند. اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا سرعت شارژ آنر 60 پرو از فناوری 100 واتی مورد استفاده در اسمارت‌فون آنر 50 پرو فراتر خواهد رفت یا خیر. آنر 50 پرو به‌صورت انحصاری در بازار چین عرضه شده است.

طراحی احتمالی سری آنر 60

بر اساس سایر شایعات انتظار می‌رود که آنر 60 پرو با تراشه اسنپ‌دراگون 870 کوالکام و باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی روانه بازار شود. سایر گمانه‌زنی‌های مطرح شده از به‌کارگیری پیکره‌بندی دوربین پنج‌گانه در قسمت پشتی و نمایشگر با حفره کروی‌شکل حکایت دارند.

اسمارت‌فون آنر 60 در فهرست وبسایت 3C

1 در مورد “سری آنر 60 احتمالا در ماه آینده معرفی خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH