سرفیس دئو 2 مایکروسافت از تست دوام سربلند بیرون آمد

شرکت مایکروسافت پیش‌تر در ماه سپتامبر اسمارت‌فون سرفیس دئو 2 را به بازار عرضه کرد. این دستگاه با پیشرفت‌هایی نسبت به نخستین نسل سرفیس دئو عرضه شد. یک فعال یوتیوبی با نام مستعار JerryRigEverything اقدام به انتشار ویدیویی از تست دوام این هندست نموده و به ویژگی‌های برجسته آن اشاره کرده است. این ویدیو نشان‌دهنده اجرای آزمایشات سختی روی سرفیس دئو 2 است؛ تست‌هایی که به‌طور معمول توسط Zack Nelson بر روی دستگاه‌های مختلف اجرا می‌شوند.

اسمارت‌فون جدید مایکروسافت دارای پیکره‌بندی نمایشگر تاشو است؛ اگرچه طراحی آن ظاهرا با دستگاه‌های تاشو موجود در بازار نظیر گلکسی فولد 2 تفاوت دارد. سرفیس دئو 2 مجهز به 2 نمایشگر است که با استفاده از یک لولا و حواشی اطراف آن از یکدیگر تفکیک می‌شوند.

با این‌حال هیچ‌کدام از 2 نمایشگر دارای طراحی تاشو نیستند. لولاها ظرافت انواع مورد استفاده در دستگاه‌های تاشو را حفظ نموده و در این راستا تست‌های دشواری نیز بر روی سرفیس دئو 2 اجرا شده است. هر 2 نمایشگر در برابر شعله مستقیم فندک مقاومت نموده و هیچ‌گونه آسیب مشهودی بر روی آن‌ها ایجاد نمی‌شود.

همچنین این اسمارت‌فون در تست خمش نیز عملکرد مناسبی از خود نشان می‌دهد. البته قسمت مقابل لولا مستعد خم شدن بوده و این موضوع یک مشکل محسوب می‌شود. قسمت‌های جانبی سرفیس دئو 2 دارای ساختار پلاستیکی بوده و این موضوع استعداد دستگاه برای خراشیدگی را افزایش می‌دهد. با این‌حال نمایشگرها از پوشش محافظ گوریلا گلس Victus استفاده می‌کنند. این محافظ در سطح 6 از مقیاس سختی موس دچار خراشیدگی می‌شود.

مایکروسافت امیدوار است که سرفیس دئو 2 در مقایسه با مدل نسل قبلی خود از استقبال بیش‌تر مشتریان برخوردار باشد. البته با وجود اسمارت‌فون‌های تاشو پرچم‌دار نظیر گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 بایستی دید که اوضاع به چه شکل پیش خواهد رفت. با این‌حال اکنون مشتریان بالقوه سرفیس دئو 2 حداقل از استحکام نسبی این اسمارت‌فون اطمینان پیدا کرده‌اند.

2 در مورد “سرفیس دئو 2 مایکروسافت از تست دوام سربلند بیرون آمد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH