نسخه سفارشی آی‌فون 13 با بدنه ذوب شده تسلا مدل 3 معرفی شد

امروزه گوشی‌های هوشمند به لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی با یکدیگر دارند و طراحی انحصاری به‌ندرت در آن‌ها به چشم می‌خورد. البته کاربران قادر به خریداری یک کیس نفیس یا تهیه مدل‌های رنگی محدود و منحصربه‌فرد خواهند بود؛ اما سایر جزئیات تقریبا یکسان به‌نظر می‌رسد. با این‌حال به گفته وبسایت LetsGoDigital، مهندسان طراح شرکت Caviar دست به کاری متفاوت زده‌اند.

استودیوی روسی ساخت گوشی‌های سفارشی اکنون چند سالی است که با تهیه برخی محصولات و اعمال تغییرات ظاهری در آن‌ها به شهرت رسیده است. این شرکت در آخرین اقدام خود برای تولید ورژن سفارشی آی‌فون 13 پرو و پرتره نیم‌تنه ایلان ماسک از خودروی تسلا مدل 3 ذوب شده بهره گرفته است.

با این‌حال مشتریان قادر به خریداری ورژن سفارشی آی‌فون 13 پرو مکس نیز خواهند بود. این محصول تحت‌عنوان Electra Limited Edition عرضه می‌شود.

روس‌ها خودروی تسلا مدل 3 یا قسمتی از آن‌را ذوب کرده و سپس قسمت‌های فلزی حکاکی شده را بر روی بدنه گوشی پرس کرده‌اند. پنل آلومینیومی موجود در قسمت پشتی گوشی نیز دارای الگوهای حکاکی شده جالبی از جمله پرتره ایلان ماسک و لوگوی شرکت تسلا است.

در ساخت سایر بخش‌های گوشی نیز از مواد اولیه درجه 1 استفاده شده است. در ساختار بدنه گوشی از تیتانیوم استفاده شده و ورقه مسی نیز از کاتد باتری لیتیوم یونی شرکت تسلا تولید شده است. چنان‌چه چنین اقداماتی را عجیب یا حتی ابلهانه قلمداد می‌کنید؛ در این‌صورت بایستی بدانید که برای تولید پرتره نیم‌تنه ایلان ماسک از قطعات ذوب شده خودرو (عمدتا از قلع درپوش کاپوت و درب‌های تسلا مدل 3) استفاده شده است.

مهندسان شرکت خاویار معتقدند که در اختیار داشتن تصویر نیم‌تنه برای انسان خوش‌شانسی می‌آورد و مشتریان را به اندازه خود ایلان ماسک موفق می‌کند. با این‌حال مشتریان برای خریداری این محصول بایستی مبلغ 3220 دلار را پرداخت نمایند.

سرگئی کیتوف؛ بنیان‌گذار شرکت خاویار اعلام کرد: “اسمارت‌فون‌ها و نیم‌تنه‌های ساخته شده از خودروی تسلا نشان‌دهنده سطح جدیدی از فعالیت ما هستند. به عقیده من این آیتم‌های جدید، روح ایلان ماسک را تجسم بخشیده و بدین‌ترتیب موفقیت و خلاقیت این شخصیت برجسته را برای مالکان خود به ارمغان خواهند آورد.

به منظور تماشای ویدیوی مربوط به فرآیند تولید مدل عجیب و غریب آی‌فون که از شخصیت ایلان ماسک الهام گرفته شده است، ویدئو زیر را ببینید:

 

از ماکت نیم‌تنه ایلان ماسک تنها 27 عدد تولید شده و هر کدام با قیمت‌گذاری 2700 دلاری به فروش خواهند رفت. مشتریان در صورت تمایل به خریداری مدل‌های واقعی آی‌فون 13 پرو و آی‌فون 13 پرو مکس (هر 2 با حافظه‌داخلی 128 گیگابایتی) بایستی به‌ترتیب مبالغ 6760 و 7300 دلار را پرداخت نمایند.

1 در مورد “نسخه سفارشی آی‌فون 13 با بدنه ذوب شده تسلا مدل 3 معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH