اجرای حکم زندان مدیرعامل دیوار فعلا متوقف شد!

چند روز پیش اعلام شد که براساس حکم نهایی دادگاه تجدیدنظر، اشکان میرآرمندهی، مدیرعامل پلتفرم دیوار، به اتهام فراهم آوردن موجبات فساد و فحشا از طریق جذب زنان تن فروش، به سه ماه و یک روز حبس غیرقابل تبدیل محکوم شده است.

از آن‌جایی که هیچ اقدام غیرقانونی‌ بر روی پلتفرم دیوار صورت نگرفته بود و مسئولیت اتفاقات مورد اتهام، برعهده فرد آگهی‌کننده بوده و خارج از حوزه کنترل پلتفرم دیوار بوده است؛ سایت دیوار طی یک بیانیه، ضمن دفاع از بی‌گناهی خود، ابراز تاسف شدید خود را نسبت به این حکم اعلام کرد و درباره سرنوشت این پلتفرم و سایر استارت‌آپ‌های ایرانی، ابراز نگرانی کرد.

به دنبال این خبر، امروز، سید جمال هادیان، رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، یک توئیت در صفحه خود بر روی پلتفرم توئیتر، منتشر کرد و اعلام کرد که این موضوع توسط وزیر ارتباطات در حال پیگیری است.

هادیان گفت: وزیر ارتباطات از زمان اطلاع از پرونده مدیرعامل دیوار، پیگیر موضوع است و از رئیس قوه قضاییه، اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری برای بررسی مجدد این حکم را درخواست کرده است.

حالا بنابر درخواست وزیر ارتباطات، محسن اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه، دستور رسیدگی مجدد به پرونده مدیرعامل سایت دیوار را صادر کرده و اجرای حکم زندان وی تا زمان اعلام رای بعدی دادگاه، متوقف شده است.

4 در مورد “اجرای حکم زندان مدیرعامل دیوار فعلا متوقف شد!”

  1. نگاه دستگاه قضا نباید با غرض ورزی همراه باشد، داستان دیوار و شیپور کاملا مشابه یکدیگر است در حالی که نهاد نظارتی شیپور را تا کنون مواخذه نکرده است.

    1. دیوار محبوب تر و پربازدید تر از شیپور هست برای همین بیشتر تو دید هست. تو قضیه قیمت خودرو و مسکن هم بیشتر تمرکز ها روی دیوار بود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH