بهترین تلویزیون هوشمند در سال 2021 به همراه معرفی برندهای موجود در بازار

تلویزیون‌های هوشمند نیز مثل دیگر وسایل الکتریکی و تکنولوژی، پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته است. به صورتی که می‌توانید انواع مدل‌ها را با ویژگی‌های منحصر به فرد آنها در بازار مشاهده نمایید. اگر شما به دنبال خرید بهترین تلویزیون هوشمند ایرانی در سال 1400 هستید و یا دوست دارید بدانید بهترین برند تلویزیون هوشمند ایرانی کدام است؟ و یا سوالاتی از این قبیل در مورد تلویزیون‌های هوشمند دارید با ما همراه باشید.

بهترین تلویزیون‌های هوشمند موجود در بازار ایران کدام است؟

هنگام انتخاب و خرید تلویزیون هم راستا با پیشرفت تکنولوژی و تحولی که در مدل‌های مختلف تلویزیون هوشمند اتفاق افتاد، عوامل زیادی در انتخاب شما تاثیرگذار است. عواملی از جمله: تلویزیون هوشمند شما چه قیمتی داشته باشد؟ برند ایرانی تلویزیون هوشمند مورد نظر شما چیست؟ سایز آن چند اینچ باشد؟ کیفیت تصویری که به شما نشان می‌دهد چگونه است؟ زاویه دید تلویزیون هوشمند مورد نظر شما چقدر است؟ و خیلی مواردی دیگری که روی انتخاب شما می‌تواند تاثیر بگذارد. ما در این مقاله تمام سوالاتی که ممکن است برای شما در انتخاب و خرید بهترین تلویزیون هوشمند پیش بیاید را پاسخ دهیم و در ادامه نیز بهترین مدل‌ها و برندهای تلویزیون هوشمند موجود در ایران را برای شما آورده‌ایم.

قیمت بهترین تلویزیون‌های هوشمند چقدر است ؟

شاید اولین چیزی که در انتخاب تلویزیون و خرید شما تاثیر داشته باشد قیمت تلویزیون هوشمند مورد نظر شماست که برند تلویزیون روی قیمت آنها تاثیر زیادی دارد. شاید این ذهنیت برای خیلی از ما وجود داشته باشد که همیشه کالاهای برند خارجی من جمله همین تلویزیون‌ها به نیست برندهای ایرانی کیفیت بهتری داشته باشد، اما اگر اطلاعات درست و دقیقی از ویژگی‌های بهترین برندهای ایرانی تلویزیون هوشمند داشته باشید، ذهنیت شما نیز در مورد تلویزیون‌های هوشمند ایرانی که در بازار موجود هستند و کیفیت بالایی نیز دارند، تغییر می‌کند.

یکی از برندهایی که در کنار کیفیت بالایی که در ارائه انواع مدل‌های تلویزیون هوشمند دارد، قیمت محصولات آن نیز بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن است که در مدل‌های مختلف در بازار موجود هستند. شاید با چند مقایسه کوچک در مورد ویژگی‌های هر یک از مدل‌های تلویزیون هوشمند ایرانی، شما به این نتیجه برسید که وقتی می‌توانید با هزینه کمتری نسبت به برندهای خارجی تلویزیون هوشمند، یک مدل تلویزیون ایرانی را با همان کیفیت تهیه نمایید، در انتخاب و خرید خود وسواس بیشتری خرج می‌نمایید.

بهترین مارک و برند تلویزیون‌ هوشمند کدام است؟

همه ما هنگام خرید و انتخاب تلویزیون هوشمند مستقیم سراغ خرید یک مدل خاص نمی‌رویم و همان را در اولین قدم انتخاب نمی‌کنیم. ابتدا  مدل‌های مختلف تلویزیون هوشمند را که در بازار وجود دارد را با همدیگر مقایسه می‌کنیم، از برندهای مد نظر خود اطلاعاتی کسب می‌نماییم تا در نهایت با مقایسه کیفی تلویزیون‌های هوشمند مورد نظر خود به همراه قیمت آن‌ها، به یک انتخاب نهایی برسیم.

شاید انتخاب و مدل مورد نظر شما از برندهای خارجی تلویزیون هوشمند باشد، اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر گمان می‌کنید برندهای خارجی از برندهای ایرانی تلویزیون هوشمند خیلی بهتر است، حتما این مقاله که برخی از بهترین تلویزیون‌های هوشمند ایرانی را برای شما آورده‌ است را بخوانید تا از ویژگی‌های منحصر به فرد بهترین تلویزیون‌های هوشمند موجود در بازار ایران اطلاع پیدا کنید.

کدام مدل تلویزیونی هوشمند ایرانی بهتر است؟

بین تعداد زیادی از برندهای ایرانی تلویزیون هوشمند که می‌توان به تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن، شهاب، اسنوا و جی پلاس که در بازار موجود هستند، اشاره نمود. اما در بین این برندهای ایرانی تلویزیون و محصولات متنوع هوشمند آنها، می‌توان از تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن به دلیل داشتن کیفیت وضوح تصویر فوق‌العاده و از همه مهمتر قیمت‌های پایین محصولات نام برد که محصولات خود را با قیمت کمتر از رقبا به فروش می‌رساند.

اگر هنوز بین بهترین مدل‌های ایرانی تلویزیون هوشمند مردد هستید که کدام مدل و برند را انتخاب کنید، بهترین پیشنهاد برای شما مقایسه محصولات ایکس ویژن است که علاوه بر کیفیت بالای محصولات آن و وضوح تصویر عالی در تلویزیون‌های هوشمند خود، قیمت محصولات خود را با قیمت مناسب روانه بازار کرده است. در زیر برای شما تعدادی از مدل‌های مختلف بهترین تلویزیون‌ هوشمند را بررسی می‌نماییم.

 

تلویزیون هوشمند 65 اینچ ایکس ویژن مدل 65XTU835

تلویزیون هوشمند 65 اینچ ایکس ویژن مدل «65XTU835 X Vision » که متناسب با نیاز طیف وسیعی از مشتریان، طراحی و تولید شده است. این تلویزیون هوشمند از رابط اندروید Android 10 استفاده می‌کند که این رابط هوشمند اندرویدی به این معناست که ما دارای امکانات گسترده‌تر و بیشتری هستیم. صفحه این تلویزیون هوشمند 65 اینچی از نوع صفحه تخت می‌باشد که مثل بسیاری از تلویزیون‌های هوشمندی که در بازار موجود است از فناوری LED بهره می‌برد. کیفیت تصویر تلویزیون هوشمند 65 اینچ ایکس ویژن Ultra HD است و رزولوشن 3840 در 2160 پیکسلی این تلویزیون هوشمند با ابعاد خود آن متناسب است و تصویری فوق‌العاده را برای مخاطب به نمایش می‌گذارد.

تلویزیون هوشمند 65 اینج ایکس ویژن مدل «65XTU835 X Vision »

 

به این نکته نیز دقت نمایید که شما در تلویزیون هوشمند 65 اینج ایکس ویژن مدل «65XTU835 X Vision » دارای قدرت تفکیک و نمایش یک میلیارد رنگ است، بنا به علایق خود، می‌توانید یکی از حالت‌های تصویر را انتخاب نموده و از تماشای تلویزیون لذت ببرید. همچنین زاویه‌ گسترده‌ 178 درجه‌ای دید این مدل از تلویزیون‌های هوشمند، به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به‌راحتی در جاهای مختلف و با زاویه دید‌های متنوع به آن نگاه کنید. شرکت سازنده این تلویزیون یک پردازنده چهار هسته ای برای آن در نظر گرفته است که 2.0 گیگابایت رم نیز آن را همراهی می‌کنند. تلویزیون هوشمند 65 اینج ایکس ویژن برای راحت‌تر کردن کار کاربران خود، به درگاه USB و HDMI مجهز شده است که امکان اشتراک‌گذاری فایل‌های مختلف را فراهم می‌کند. از دیگر امکانات فوق‌العاده این تلویزیون هوشمند می‌توان به موارد زیر اشاره نمود: قابلیت ضبط تصاویر در حافظه خارجی، ماشین زمان، راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها (EPG) و تلتکس از دیگر امکانات این تلویزیون است.

تلویزیون هوشمند 50 اینچ ایکس ویژن مدل50XKU575 

تلویزیون ال ای دی هوشمند 50 اینچ ایکس ویژن مدل 50XKU575  از سیستم عامل اندروید بهره می‌برد. این مدل تلویزیون هوشمند 50 اینچی با یک طراحی جذاب و زیبا به بازار ارائه شده است. شرکت ایکس ویژن این مدل تلویزیون را به یک صفحه نمایش با کیفیت ULTRA HD  تجهیز کرده که می‌تواند تصاویر باکیفیت بالایی را به مخاطبانش ارائه دهد. یکی دیگر از ویژگی بارز صفحه نمایش این تلویزیون هوشمند می‌توان به قابلیت HDR آن اشاره نمود که این قابلیت محدوده کنتراست و دقت رنگ‌ها را در این تلویزیون گسترش می‌دهد. یک گیرنده‌ی دیجیتال داخلی با تیونر ‌ DVB-T2در داخل این تلویزیون هوشمند 50 اینچ ایکس ویژن، کاربر را از تهیه‌ی یک دستگاه گیرنده دیجیتال جداگانه بی‌نیاز می‌نماید.

تلویزیون هوشمند 50 اینج ایکس ویژن مدل « XKU575 X Vision »

 

پورت‌های ورودی و خروجی این تلویزیون هوشمند، باید گفت که روی بدنه‌ی این دستگاه دو درگاه‌ USB 2.0‌ تعبیه شده است که از این طریق می‌توانید فلش‌مموری و هارداکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایل‌های موجود در آن‌‌ها به راحتی استفاده کنید. همچنین دو درگاه‌ HDMI‌  این مدل تلویزیون هوشمند 50 اینچ ایکس ویژن، امکان اتصالش را به سایر پخش‌کننده‌های صوتی ‌و ‌تصویری ممکن می‌سازد. تمام فرمت‌های صوتی ‌و ‌تصویری در این تلویزیون پشتیبانی می‌شود و این امر باعث می‌گردد که کاربران بتوانند از اکثر فایل‌های خود به‌راحتی استفاده نمایند. درنتیجه، تلویزیون هوشمند 50XKU575  عملکردی مشابه یک مدیاپلیر را به کاربرانش ارائه می‌نماید. پایه‌ی این تلویزیون از نوع رومیزی و از جنس مقاومی ساخته شده است. همچنین تلویزیون هوشمند 50 اینچ ایکس ویژن، مصرف برق بهینه‌ای دارد و تا حدودی شما را در صرفه‌جویی مصرف برق کمک می‌نماید. به‌طورکلی، اگر می‌خواهید با صرف هزینه کم‌تر، تلویزیونی با کیفیت داشته باشید، مدل XVISION XKU575 از برند ایکس ویژن را به‌عنوان یکی از انتخاب‌های خود مدنظر قرار دهید.

تلویزیون هوشمند 43 اینچ اسنوا مدلSSD-43SA560B 

تلویزیون هوشمند 43 اینچ اسنوا مدل SSD-43SA560B محصولی از برند  (Snowa) است که به‌صورت پیش‌فرض از اندروید نسخه 8 بهره می‌برد و به بازار ارائه شده است. تلویزیون هوشمند 43 اینچ اسنوا از یک نمایشگر با پنل IPS و با کیفیت تصویر Full HD استفاده می‌کند. این تلویزیون هوشمند دو درگاه USB دارد که می‎توان از طریق آن فایل‎های صوتی و تصویری را از طریق فلش و هارد اکسترنال روی این مدل تلویزیون هوشمند اجرا نمود و یا برنامه‎های تلویزیونی را روی این هاردهای اکسترنال و فلاش‌ها ذخیره کرد.

تلویزیون هوشمند 43 اینج اسنوا مدل « SSD-43SA560B SNOWA »

 

برای این تلویزیون درگاه‌های کامپوننت، کامپوزیت و 2 درگاه HDMI هم در نظر گرفته شده که کاربرد بسیار زیادی دارد. سیستم صوتی این تلویزیون هوشمند دو کاناله می‌باشد که توان خروجی کلی آن برابر با 20 وات است. گیرنده دیجیتال داخلی این تلویزیون، شما را از خرید یک دستگاه گیرنده دیجیتال جداگانه بی‌نیاز می‌سازد و می‌توانید از شبکه‌های دیجیتالی صداوسیما بدون گیرنده دیجیتال و به‌راحتی استفاده کنید. برای سهولت در استفاده از این مدل تلویزیون هوشمند، به همراه آن یک ریموت‌ کنترل برای کنترل از راه دور دستگاه ارائه می‌گردد. از دیگر امکانات این تلویزیون می‌توان به برخورداری از شبکه بی‌سیم  wifi، قابلیت ضبط تصاویر در حافظه خارجی (PVR)، راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها (EPG)، اتصال به گوشی همراه (MHL) و ارتباط بدون سیم DLNA اشاره کرد.

تلویزیون هوشمند 50 اینچ شهاب مدلLED-50SH201

تلویزیون هوشمند 50 اینچ شهاب مدل «LED50SH201U1» از سری محصولات خوب این شرکت است. این تلویزیون هوشمند ساده و باکیفیت است که برای فضاهای متوسط طراحی و تولید شده است. این تلویزیون هوشمند 50 اینچی با توانایی پخش تصاویر با کیفیت 4K  تصاویر را با کیفیت بالایی برای مخاطب به نمایش می‌گذارد که با توجه به سایز این تلویزیون، تصاویر از وضوح خوبی برخوردار هستند. از دیگر ویژگی‌های این محصول شرکت شهاب باید به هوشمند بودن آن اشاره کنیم. تلویزیون هوشمند 50 اینچی شهاب مدل LED-50SH201 به رابط کاربری اندروید مجهز شده است و به همین دلیل محصولی به‌روز محسوب می‌شود.

همچنین تلویزیون هوشمند 50 اینچ شهاب مدل LED50SH201U1 مجهز به دو عدد پورت USB است که شما می‌توانید فلش‌مموری یا هارد اکسترنال خود را به واسطه آنها به تلویزیون وصل نمایید و اطلاعات موجود در آن‌ها را روی تلویزیون هوشمند خود مشاهده کنید. سه عدد پورت  HDMIبرای اتصال سایر دستگاه‌های صوتی و تصویری به تلویزیون در نظر گرفته شده است. این تلویزیون از شرکت شهاب از فرمت‌های رایج صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کند تا کاربران آنها بتوانند از فایل‌های خود به‌راحتی استفاده نمایند. به‌منظور سهولت کاربران در استفاده از این مدل تلویزیون، یک عدد ریموت کنترل و کابل‌های موردنیاز برای نصب تلویزیون نیز به همراه دستگاه به کاربر ارائه می‌شود.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

1 در مورد “بهترین تلویزیون هوشمند در سال 2021 به همراه معرفی برندهای موجود در بازار”

  1. لطفا درصورت امکان راجع به تلوزیون ۶۵ اینچ اسنوا (QLED (Quantum Dot مدل SSD-65SA850U مقاله‌ای در سایت بذارید. ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH