شرکت اپل فهرست برترین اپلیکیشن‌های اپ استور در سال 2021 را منتشر کرد

با نزدیک شدن به ایام پایانی سال 2021، شرکت اپل فهرست برترین اپلیکیشن‌های سالیانه اپ استور برای دستگاه‌های آی‌فون، آی‌پد، مک، اپل واچ و اپل تی‌وی را منتشر کرد. این دسته‌بندی مطابق روال معمول در 2 گروه اپلیکیشن سال و بهترین بازی و بر اساس دستگاه‌های مختلف به‌صورت مجزا انجام شده است. امسال اپل دسته جدیدی را به روند سالیانه خود افزوده است.این روند مشخص‌کننده حرکتی است که تاثیرات ماندگاری بر زندگی مردم داشته است.

تم این دسته مبتنی بر ارتباطات بوده و اپلیکیشن‌های Bumble، Among Us و Canva سه برنده جایزه در این قسمت هستند.

Toca Life World عنوان اپلیکیشن سال آی‌فون را به خود اختصاص داد. این اپلیکیشن یک بازی جهان‌سازی رنگارنگ برای کودکان بوده و از آزادی زیادی جهت طراحی شخصیت‌ها و محیط‌ها برخوردار است. اپلیکیشن Toca Life World توسط شرکت Toca Boca توسعه یافته است.

Toca Life World عنوان اپلیکیشن سال آی‌فون را به خود اختصاص داد

اپلیکیشن ویرایش فیلم با نام LumaFusion عنوان برترین اپلیکیشن آی‌پد را کسب کرد. این اپلیکیشن نام خود را به‌عنوان یکی از مطمئن‌ترین ابزارها برای تولیدکنندگان محتوا در سراسر اکوسیستم موبایلی اپل معرفی نموده است. تری مورگان؛ بنیان‌گذار برنامه اعلام کرده که در دوران شیوع بیماری کووید 19 تعداد کاربران فعال روزانه برنامه 2 برابر شده است.

LumaFusion عنوان اپلیکیشن سال آی‌پد را به خود اختصاص داد

Craft عنوان اپلیکیشن سال مک را کسب کرد. این برنامه در واقع یک اپلیکیشن آفیس است که به‌صورت بومی برای سیستم‌عامل macOS تولید شده است. ورژن‌های iOS و iPadOS این برنامه نیز قابل دسترس هستند. این برنامه امکان ایجاد و ویرایش اسناد و یادداشت‌ها به‌همراه تصاویر، ویدیوها و پیوست‌های PDF با روشی ساخت‌یافته و به لحاظ بصری جذاب را فراهم می‌کند.

Craft به‌عنوان اپلیکیشن سال مک انتخاب شد

Carrot Weather اپلیکیشن سال اپل واچ محسوب می‌شود. این برنامه امکان خوانش دقیق اطلاعات هواشناسی را فراهم نموده و امکان انتخاب نحوه نمایش اطلاعات آب‌وهوا بهترین قابلیت آن به‌شمار می‌رود. این برنامه با وجود معیارهای داده‌ای متعدد و ابزارهای هوشمندانه، بینشی حرفه‌ای را پیش روی مخاطبان قرار می‌دهد.

Carrot Weather به‌عنوان اپلیکیشن سال اپل واچ انتخاب شد

DAZN بهترین اپلیکیشن اپل تی‌وی محسوب می‌شود. این اپلیکیشن دارای یک کاتالوگ پخش جریانی گسترده برای برنامه‌های ورزشی و پروفایل‌های مبتنی بر اشتراک است. این موضوع به کاربران امکان می‌دهد تا بهترین مسابقات ورزشی از سراسر جهان را به‌صورت زنده یا تکرار تماشا نمایند.

DAZN عنوان اپلیکیشن سال اپل تی‌وی را به خود اختصاص داد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH