ای‌دیتا در جشن 20 سالگی فعالیت، به بیستمین برند تایوانی در جهان تبدیل شد

کمپانی تایوانی ای‌دیتا با نام کامل ADATA Technology در زمینه تولید ماژول‌های DRAM با کارآیی بالا، حافظه‌های فلش NAND، اکسسوری‌های موبایل، محصولات گیمینگ، قطارهای برقی و فناوری‌های صنعتی فعالیت می‌کند. این کمپانی امروز اعلام کرد که در نظرسنجی برندهای جهانی تایوانی طی سال 2021 به‌عنوان یکی از 25 برند برتر تایوان معرفی شده است. بر این اساس ای‌دیتا با ارزش برند 86 میلیون دلاری و نرخ رشد سالیانه 41 درصدی به‌عنوان بیستمین برند تایوانی در جهان برگزیده شد.

شیوع فراگیر بیماری کووید 19 طی مدت 2 سال گذشته تمامی صنایع را تحت تاثیر قرار داد و موجب ایجاد تغییرات شدید در تقاضای مصرف‌کنندگان و روند حاکم بر بازار شد.

سایمون چن؛ ریاست شرکت ADATA Technology گفت: “با ایجاد عدم قطعیت در شرایط حاکم بر بازار، انتخاب چشم‌انداز روشن، تفکر نوآورانه و محصولات و خدمات متنوعی که نیازمندی‌های مصرف‌کنندگان و سازمان‌ها را مرتفع می‌کنند؛ لحظه‌ای حیاتی برای برندها قلمداد می‌شود.”

نوآوری و توسعه متنوع دست به دست یکدیگر می‌دهند

ای‌دیتا به‌عنوان دومین تولیدکننده حافظه‌های DRAM و SSDهای مارک‌دار در جهان محصولات و خدمات نوآورانه‌ای را با سرعت و انعطاف بی‌نظیر در دسترس مشتریان خود قرار داده و به نیازمندی‌های مصرف‌کننده و بازار به شکلی فعالانه پاسخ می‌دهد. ای‌دیتا متعهد به پیشرفت بوده و از توانایی فنی و قدرت برند خود برای نوآوری در حوزه‌های مختلف از جمله محصولات اسپورت الکترونیکی، کنترل صنعتی، وسایل نقلیه الکتریکی و هوش مصنوعی استفاده می‌کند.

برند گیمینگ ای‌دیتا موسوم به XPG بر ارائه بهترین تجربه گیمینگ به گیمرها و علاقه‌مندان به کامپیوترهای شخصی اختصاص دارد. این برند به منظور توسعه سخت‌افزار، نرم‌افزار و لوازم جانبی گیمینگ و در راستای خلق تجربه تمام‌عیار بازی طراحی شده است.

از جنبه کنترل صنعتی نیز ای‌دیتا عمیقا سرگرم نوآوری در حوزه فضای ذخیره‌سازی توکار در رده صنعتی بوده و در راستای تسهیل روند توسعه صنعت بارها محصولات پیشرفته‌ای را عرضه نموده است.ای‌دیتا با وجود تخصص خود در زمینه موتورهای الکتریکی نه‌تنها اقدام به ساخت موتور می‌کند؛ بلکه به منظور ارائه راهکاری سبزتر برای اجرای امور تدارکاتی خود اقدام به عرضه یک سه‌چرخه برقی نموده است.

ای‌دیتا با وجود چشم‌انداز و عزم راسخ خود برای ترسیم آینده، فعالیت خود را بر برنامه‌های کاربردی در حال ظهور در زمینه هوش مصنوعی نظیر مراقبت‌هاب بهداشتی هوشمند و وسایل نقلیه بدون سرنشین متمرکز کرده است. این شرکت طی سالیان اخیر اقدام به طراحی خودروهای تجاری الکتریکی و ربات‌های متحرک خودران نموده است. در طراحی این محصولات از راهکارهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، رشته‌های مرتبط با هوش مصنوعی، داده‌های کلان، حفظ انرژی و حفاظت از محیط زیست استفاده شده است.

دریافت جایزه Taiwan Excellence Silver Awards برای 2 نوبت طی سال 2021 نشان‌دهنده توانایی‌های ای‌دیتا در زمینه هدایت فعالیت‌های تحقیق و توسعه خود به سمت پیشبرد مراقبت‌های بهداشتی هوشمند است.

مسئولیت‌پذیری اجتماعی جهت دستیابی به موفقیت‌های بزرگتر

ای‌دیتا علاوه بر حمایت از پیشرفت فناوری به مفهوم “اگر از جامعه الهام می‌گیرید؛ بایستی از آن برای جامعه استفاده کنید” نیز پایبند است. بنابراین ای‌دیتا روی تمرین مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت از طریق ابتکارات مختلف به نفع عموم جامعه تمرکز می‌کند. سایمون چن و شلی چن روسای ای‌دیتا از زمان آغاز فعالیت شرکت همواره مشوق همکاری با شرکاء جهت ایجاد فرصت‌های پیشرفت اجتماعی، پویایی و آموزش جامعه بوده‌اند.

ای‌دیتا به منظور توانمندسازی افراد محروم با بسیاری از سازمان‌های فعال در زمینه رفاه اجتماعی همکاری کرده است. کمپانی تایوانی به منظور تشویق کودکان و جوانان فعالیت‌های جامع و الهام‌بخشی را اجرا نموده است. برگزاری جشنواره سالیانه ADATA Parent-Child Painting نمونه‌ای از این اقدامات به‌شمار رفته و به تقویت تفکر خلاق در کودکان کمک می‌کند.

انجام فعالیت‌هایی از این دست، مشارکت مستمر و ثمرات مثبت ناشی از اقدامات ای‌دیتا موجب شد تا برند تایوانی برای 2 دوره متوالی موفق به کسب جایزه سازمانی مسئولیت‌پذیری آسیا شود. ای‌دیتا علاوه بر تعهد خود به جامعه به تامین رفاه کارکنان خود نیز متعهد است. این شرکت در سال 2021 از سوی موسسه Great Place to Work به‌عنوان یکی از برترین مکان‌های اشتغال در چین انتخاب شد. همچنین موسسه HR Asia نیز ای‌دیتا را به‌عنوان یکی از بهترین شرکت‌ها جهت اشتغال در قاره آسیا معرفی کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH