تصاویری از سامسونگ گلکسی S21 FE در قاب‌های محافظ

هفته‌ای پرمشغله برای کسانی بود که سعی می‌کردند اطلاعات و شایعات مختلف درز شده پیرامون سامسونگ گلکسی S21 FE را دنبال کنند و ما تصاویر بیشتری را برای به اشتراک گذاشتن با شما داریم؛ از جمله تصاویری از این گوشی در انواع کیس‌های رسمی منتشر شده در وب سایت یک خرده فروشی آن هم زودتر از موعدی که سامسونگ اعلام کرده بود.

این تصاویر در بریتانیا (از طریق GSMArena) ظاهر شدند و ما نگاهی به گوشی در قاب Clear View، قاب سیلیکونی و قاب‌های Clear Standing Cover می‌اندازیم (مجموعه معمولی از قاب‌هایی که سامسونگ در کنار گوشی‌های هوشمند پریمیوم خود قرار می‌دهد).

تصاویر گوشی در قاب واقعا چیز جدیدی به ما نمی‌گوید، اما ما یک بار دیگر شاهد طراحی گلکسی S21 FE با دوربین سلفی هول پانچ آن در بالا و مرکز صفحه و یک دوربین سه‌گانه در پشت آن هستیم.

درز اطلاعات، بیشتر از همیشه

این روزها پیش از عرضه‌ گوشی‌های هوشمند، اخبار و شایعات زیادی منتشر می‌شود، اما هیچ کدام به پای سامسونگ گلکسی S21 FE نرسیده‌اند. شاید این دلیل تاخیر سامسونگ در عرضه آن باشد.

همین دیروز متوجه شدیم که قیمت این گوشی احتمالاً با گلکسی S20 FE یکسان خواهد بود (بنابراین با قیمت 699 دلار / 699 پوند / 1149 دلار در استرالیا و همچنین با قیمت 649 یورو در اروپا به فروش می‌رسد).

تصاویر فاش شده زیادی از این گوشی در ماه‌های اخیر منتشر شده، در حالی که ما در مورد مشخصات احتمالی این دستگاه نیز چیزهای زیادی شنیده‌ایم (که به احتمال زیاد با آنچه در سامسونگ گلکسی S21 دیده‌ایم تفاوت زیادی نخواهد داشت).

توقعاتی که ما از سامسونگ در سال 2022 داریم

هنوز رسمی نیست، اما به طور گسترده انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی S21 FE را در ابتدای ژانویه 2022 به عنوان بخشی از برنامه نمایشگاه فناوری CES 2022 معرفی کند. زمانی که این معرفی تمام شد، سامسونگ گوشی‌های بیشتری را در سال آینده عرضه خواهد کرد.

اندکی پس از ورود گلکسی S21 FE، ما باید سری گوشی‌های سامسونگ گلکسی S22 را ببینیم که قرار است در ماه فوریه رونمایی شوند. گمان نمی‌رود که این گوشی‌ها تفاوت زیادی با سری گلکسی S21 داشته باشند، اما باید از نظر عملکرد و قابلیت‌های دوربین، انتظار تغییرات معمول و سالانه سامسونگ را داشته باشیم.

یکی از گوشی‌هایی که باید به طور خاص به آن توجه کرد، گلکسی S22 اولترا است که حتی ممکن است نام نوت به نام آن اضافه شود. به نظر می‌رسد با طراحی متفاوت با S22 و S22 Plus، دوربین‌های بهتر و پشتیبانی از قلم S Pen سامسونگ، در واقع جایگزین سری گلکسی نوت شده است.

تقریباً در ماه اوت، ما باید یک به‌روزرسانی از تلفن‌های تاشو سامسونگ را دریافت کنیم، همانطور که می‌دانید، گلکسی Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4 نیز در راه هستند. به علاوه باید منتظر سری معمول گوشی‌های میان‌رده و مقرون به صرفه سامسونگ هم باشیم، سال شلوغی خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH