تلاش مایکروسافت برای افزودن یک ویرایشگر ویدیویی ساده‌‌ به آفیس اندروید

به‌زودی می‌توانید ویدیوهای خود را در Office for Android ضبط، ویرایش و به اشتراک بگذارید. مایکروسافت در حال اضافه کردن یک ویرایشگر ویدیویی به آفیس موبایل است که به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از نرم افزار آفیس خود چیزی بیش از اسناد را ایجاد کنند.

طبق یک پست جدید در نقشه راه مایکروسافت 365، یک ویرایشگر ویدیوی ساده از این ماه در اپلیکیشن موبایل آفیس برای اندروید عرضه خواهد شد. ویرایشگر ویدیوی جدید مایکروسافت در آفیس، کاربران را قادر می‌سازد تا کلیپ‌های ویدیویی کوتاه بسازند و البته قبل از اشتراک‌گذاری ویدیو، آن‌ را ویرایش کنند.

در حالی که در حال حاضر تعداد زیادی برنامه ویرایش ویدیو برای اندروید مانند KineMaster و PowerDirector وجود دارد، به‌روزرسانی جدید این شرکت برای Office این امکان را برای مشتریان خود فراهم می‌کند تا بدون دانلود نرم‌افزار اضافی با استفاده از برنامه‌ای که قبلاً روی تلفن‌های هوشمند اندرویدی خود نصب کرده‌اند، کلیپ‌های ویدیویی کوتاه بسازند.

محتوای خلاقانه و جدید آفیس

اگر به دنبال اضافه کردن کمی استعداد بصری به پروژه‌های خود در اکسل، ورد، اوت لوک و پاورپوینت هستید، سال گذشته مایکروسافت از اضافه شدن محتوای خلاقانه‌ و جدیدی به آفیس خبر داد. با استفاده از این ویژگی، کاربران مایکروسافت 365 به راحتی می‌توانند تصاویری با کیفیت بالا را به همراه استیکرها و نمادها به آلبوم‌های شخصی و حرفه‌ای خود اضافه کنند.

برای شروع، کافی است گزینه Insert را انتخاب کنید، به پایین اسکرول کنید و به Images بروید و روی گزینه Stock Images کلیک کنید. از اینجا، می‌توانید از میان طیف گسترده‌ای از محتوا، علاوه بر تصاویر موجود، نمادها و استیکرها را نیز انتخاب کنید.

مایکروسافت همچنین اخیراً Cartoon People in Office را اضافه کرده است تا به کاربران اجازه دهد با استفاده از مجموعه‌ای از شخصیت‌ها و مناظر متنوع، آثار هنری خلق کنند و داستان بگویند. افراد کارتونی را می‌توانید در کتابخانه محتوای برتر در زیر نمادها پیدا کنید و به راحتی می‌توانند مقداری بیشتر به اسناد و ارائه‌های شما اضافه کنند.

در حالی که مایکروسافت آفیس به هیچ وجه به Creative Cloud ادوبی نزدیک نیست، افزودن یک ویرایشگر ویدیو و محتوای خلاقانه در نرم‌افزار آفیس مایکروسافت این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا خلاقیت بصری درونی خود را در جایی هدایت کرده و آثار بسیاری خلق کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH