منتظر معرفی آیفون 6 در نیمه دوم سپتامبر باشید!

گوشی‌های آیفون یکی از محبوب‌ترین‌های بازار به حساب می‌آیند. گوشی‌های با طراحی زیبا اما قیمت بالا. اسمارت فون‌هایی با رابط کاربری بسیار روان اما دارای محدودیت. به هر حال همه محصولات کمپانی اپل در میان مردم دوست داشتنی هستند و نکته پر فروش بودنشان نیز بیشتر به چشم آمدن آنهاست.

گوشی‌های آیفون 5 و سپس آیفون 5s و 5c یکی از قدرتمندان بازار به حساب می‌آیند که اکنون کم کم با نزدیک شدن به زمان معرفی نسخه جدید از این گوشی‌ها، ارزش خرید کمتری پیدا می‌کنند.

تاکنون شایعات زیادی پیرامون معرفی نسخه جدیدی از گوشی‌های محبوب آیفون با نام آیفون 6 شنیده‌ایم. از صفحه نمایش بزرگ گرفته تا منتشر شدن عکس‌هایی از آن در کنار سایر محصولات.

apple-iPhone-6

حال بیاید برای پیش بینی زمان معرفی آیفون 6 به گذشته برگردیم. اگر به خاطر داشته باشید، آیفون 4s در 14 اکتبر سال 2011 معرفی شد. نسخه بعدی این گوشی با نام آیفون 5 در 21 سپتامبر سال 2012 معرفی شد و برادر کوچکترش آیفون 5s در بیستم ماه سپتامبر سال 2013 معرفی شد. بر اساس سیاست شرکت در این دو سال اخیر می‌توان حدس زد که آیفون 6 در نیمه دوم ماه سپتامبر امسال معرفی خواهد شد. اما امکان معرفی زود‌تر نیز از سوی اپل وجود دارد. به‌نظر شما چه زمانی شاهد معرفی رسمی آیفون 6 خواهیم بود؟

3 در مورد “منتظر معرفی آیفون 6 در نیمه دوم سپتامبر باشید!”

    1. شما سامسونگ بخر تا تصورش زیاد دور از ذهنت نباشه…هر چی باشه پلاستیک کهنه ارزون تر از آلومینیوم هست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH