باریک‌ترین نوت بوک 14 اینچی دنیا را بشناسید!

fujitsu-u904

شرکت فوجیتسو به تازگی یک نوت بوک 14 اینچی معرفی کرده است که چند ویژگی منحصر به فرد دارد. شاید کمتر نوت بوکی را بتوان در حال حاضر پیدا کرد که تمامی این ویژگی‌ها را به صورت یک جا در خود داشته باشد. این نوت بوک Lifebook U904 Ultrabook نام دارد. همان‌طور که از پسوند نام آن پیداست، از سری اولترا بوک‌ها محسوب می‌شود که ضخامت کم و در عین حال کارایی بالایی دارند. اما ویژگی منحصر به فرد نوت بوک U904 این است که تنها 15.5 میلی‌متر ضخامت دارد و باریک ترین اولترابوک 14 اینچی دنیاست.  اما این باریکی فوق العاده هیچ لطمه‌ای به کارایی این نوت بوک نزده است و از قدرتمندترین سخت افزارها در پیکره بندی آن استفاده شده است. پردازنده Core i7 3.3 Ghz، کارت گرافیک Intel HD 4400، رم 8 گیگابایتی و هارد SSD SATAlll از جمله این سخت افزارها است.

یکی دیگر از نقاط قوت U904 صفحه نمایش است. این صفحه 14 اینچی با نور پس زمینه LED قابلیت پخش تصاویر با کیفیت خیره کننده 3200 در 1800 پیکسل را دارد. همچنین این نوت بوک در دو مدل صفحه نمایش لمسی و غیر لمسی تولید شده است. علاوه بر ضخامت بسیار کم، U904 وزن ایده آل 1390 گرم برای مدل لمسی و 1330 گرم برای مدل غیر لمسی را دارد که جابجایی و حمل آن را بسیار آسان می کند.

این نوت بوک جذاب سازگاری کامل با ویندوز 8.1 و 7 را دارد و از درگاه‌های ورودی و خروجی کاملی پشتیبانی می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به دو درگاه USB3.0 ،HDMI، سیم کارت‌های 3G و 4G، کارت خوان و هدفون اشاره کرد. یکی از درگاه‌های USB 3.0 قابلیت Anytime USB Charge دارد که حتی در هنگام بسته بودن نوت بوک نیز ابزارهای شما را شارژ می کند. باطری U904 نیز تا 10 ساعت نوت بوک را روشن نگه می دارد. این محصول دوست داشتنی در حال حاضر با گارانتی آواژنگ در بازارهای داخلی کشور موجود است.

8 در مورد “باریک‌ترین نوت بوک 14 اینچی دنیا را بشناسید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH