آپدیت اندروید 12 موجب بروز مشکلاتی در گوشی‌های سری گلکسی زد سامسونگ شده است

آخرین نسخه بتای One UI 4.0 برای دستگاه‌های گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ در ماه نوامبر منتشر شد. انتشار نسخه پایدار اندروید 12 برای اسمارت‌فون گلکسی زد فلیپ 3 در برخی کشورها از 2 روز قبل آغاز شد و اکنون نخستین مشکلات این به‌روزرسانی در حال نمایان شدن هستند.

بر اساس گزارش وبسایت SamMobile بسیاری از کاربران هندست‌های گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 پس از دریافت به‌روزرسانی One UI 4.0 با مشکلات مختلفی مواجه می‌شوند. این مشکلات عمدتا محدود به کاربران کره‌ای هستند؛ اما بعضا مخاطبان سایر نقاط جهان را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهند.

انجمن‌های پشتیبانی سامسونگ در کره‌جنوبی طی گزارشاتی به حادترین و جدی‌ترین مشکل رویت شده اشاره نموده‌اند. این مشکل شامل از کار افتادن گلکسی زد فولد یا انتقال آن به حالت ریکاوری است.

با این‌حال مشکلات دیگری نیز گزارش شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به سوسو زدن نمایشگر، حالت تاریک، کندی عملکرد و کار نکردن مشخصه Dual Messenger با برخی برنامه‌ها اشاره کرد.

مشکلات گزارش شده به سرعت در حال انباشته شدن هستند و برخی کاربران بابت ناتوانی در گرفتن اسکرین‌شات، استفاده از نت‌فلیکس و یوتیوب و همچنین ناپدید شدن بعضی تصاویر از گالری گلایه دارند. بعلاوه برخی کاربران دستگاه‌های گلکسی زد فولد نیز پس از دریافت به‌روزرسانی صرفا قادر به استفاده از نرخ نوسازی 60 هرتزی روی نمایشگر هندست خود هستند.

بر اساس اعلام منابع خبری در کشور کره، سامسونگ تصمیم گرفته که تا زمان رفع تمامی باگ‌ها، فرآیند انتشار اندروید 12 برای اسمارت‌فون‌های گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 را موقتا متوقف نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH