کمپانی وان‌پلاس در تدارک رونمایی از نخستین تبلت خود با نام وان‌پلاس پد است

کمپانی وان‌پلاس در راستای تلاش برای گسترش سبد محصولات خود اکنون ماه‌هاست که روی رده‌های مختلف محصول از جمله تبلت‌ها کار می‌کند. اکنون به لطف اظهارات یک خبرچین هندی مشهور با نام Mukul Sharma، زمان عرضه نخستین تبلت کمپانی چینی وان‌پلاس تا حدی روشن شده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، وان‌پلاس آماده است تا تبلت وان‌پلاس پد را طی 6 ماهه نخست سال 2022 در بازار هندوستان عرضه نماید؛ اگرچه تاریخ دقیق عرضه هنوز اعلام نشده است. بعلاوه پیرامون مشخصات این تبلت نیز جزئیاتی ارائه نشده است.

شخص خبرچین همچنین خاطرنشان می‌کند که وان‌پلاس پد به‌همراه سری وان‌پلاس 10 در هندوستان عرضه نخواهد شد. در واقع این تبلت به احتمال فراوان ابتدا در چین و سپس در هندوستان معرفی می‌شود. بی‌تردید با نزدیک شدن به موعد رونمایی از این تبلت، جزئیات بیش‌تری پیرامون آن مخابره خواهد شد.

بر اساس گزارشات، کمپانی چینی به غیر از وان‌پلاس پد روی توسعه نخستین گوشی تاشو خود نیز کار می‌کند. اما این گجت در سال آینده عرضه نخواهد شد. در واقع طی سال آینده، شرکت وان‌پلاس احتمالا از یک تبلت، ابزارهای پوشیدنی جدید و چندین اسمارت‌فون در طیف مدل‌های پرچم‌دار و میان‌رده رونمایی خواهد کرد. گوشی تاشو شایعه شده نیز احتمالا در سال 2023 معرفی خواهد شد.

در عین‌حال گزارشات نشان می‌دهند که کمپانی وان‌پلاس در روز 5 ژانویه 2022 (15 دی ماه) از رویدادی در شهر لاس‌وگاس میزبانی خواهد کرد. در جریان این مراسم از اسمارت‌فون وان‌پلاس 10 پرو رونمایی خواهد شد. با این‌حال مشخص نیست که آیا عرضه رسمی هندست نیز در همان روز انجام خواهد شد یا خیر. اما در صورت صحت شایعات، وان‌پلاس 10 پرو ابتدا و در حد فاصل ماه‌های ژانویه و فوریه در کشور چین معرفی خواهد شد؛ در حالی‌که مدل جهانی این هندست در ماه مارس یا آوریل در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH