جزئیات مربوط به پیکره‌بندی حافظه و رنگ‌آمیزی سری گلکسی S22 سامسونگ اعلام شد

گلکسی S10 پلاس؛ محصول سال 2019 تنها اسمارت‌فون سامسونگ تا به امروز است که با حداکثر 1 ترابایت حافظه‌داخلی روانه بازار شده است. پرچم‌داران اخیر سامسونگ نیز از قابلیت ارتقاء حافظه پشتیبانی نمی‌کنند و شایعات نشان می‌دهند که این موضوع در رابطه با سری گلکسی S22 نیز صادق خواهد بود. اکنون که شرکت اپل فروش آی‌فون 13 با حافظه‌داخلی 1 ترابایتی را آغاز کرده است؛ احتمالا برخی کاربران منتظر رونمایی از نسخه 1 ترابایتی گلکسی S22 هستند؛ اما به‌نظر می‌رسد که این سناریو نهایتا عملی نخواهد شد.

داده‌های مربوط به خرده فروشی‌ها که توسط یک خبرچین با شناسه Snoopy گردآوری شده است؛ نشان می‌دهد که فضای ذخیره‌سازی گلکسی S22 به 512 گیگابایت ارتقاء خواهد یافت. مدل استاندارد این خانواده با 8 گیگابایت رم به‌همراه 128 یا 256 گیگابایت حافظه‌داخلی روانه بازار خواهد شد. همچنین سامسونگ احتمالا از تراشه‌های DRAM جدید LPDDR5X استفاده خواهد کرد. این هندست‌ها در مدل‌های رنگی صورتی، طلایی، سبز، مشکی و سفید تولید خواهند شد.

گلکسی S22 پلاس نیز از مدل‌های رنگی و پیکره‌بندی حافظه مشابه با مدل استاندارد گلکسی S22 بهره خواهد برد. گلکسی S22 اولترا نیز در 2 نسخه با رم 12 گیگابایتی و 128 یا 256 گیگابایت حافظه‌داخلی و یک ورژن با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه‌داخلی روانه بازار می‌شود.

پیش‌تر نسخه‌ای از گلکسی S21 اولترا نیز با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه‌داخلی عرضه شده بود. گلکسی S22 اولترا با مدل‌های رنگی قرمز تیره، مشکی و سفید سایه‌دار به فروش خواهد رفت. در اطلاعات اخیرا لو رفته به مدل رنگی سبز پیش‌تر شایعه شده هیچ اشاره‌ای نشده است.

سری گلکسی S22 بسته به منطقه عرضه با یکی از 2 تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 شرکت کوالکام یا مدل معرفی نشده اگزینوس 2200 سامسونگ قابل دسترس خواهد بود. بر اساس گزارشات پیشین، اسمارت‌فون‌های گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس به‌ترتیب مجهز به نمایشگرهایی با اندازه‌های 6.06 و 6.55 اینچ خواهند بود. انتظار می‌رود که این هندست‌ها از پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه شامل سنسور 50 مگاپیکسلی ISOCELL GN5، لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و ماژول تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 3 برابری بهره‌برداری نمایند.

از سوی دیگر گلکسی S22 اولترا نیز احتمالا مجهز به یک نمایشگر 6.8 اینچی بوده و از آرایه دوربین پشتی چهارگانه با رزولوشن مشابه مدل نسل قبلی خود میزبانی خواهد کرد. همچنین این هندست احتمالا مجهز به یک درگاه اختصاصی جهت حمل قلم S Pen خواهد بود. هنوز مشخص نیست که آیا هندست‌های جدید سامسونگ با قیمت‌گذاری مشابه مدل‌های نسل قبلی خود عرضه خواهند شد یا خیر. اما قیمت‌گذاری بالاتر احتمالا موجب می‌شود تا کاربران برای خریداری مدل‌های برتر از سایر برندها وسوسه شوند. هندست‌های سری گلکسی S22 اخیرا در وبسایت FCC رویت شدند و بر اساس گزارشات در ماه فوریه معرفی می‌شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH