شیائومی 12 به باتری 4500 میلی‌آمپر‌ساعتی با فناوری شارژ سریع 67 وات مجهز خواهد شد

ساعاتی پیش منبعی آگاه و شناخته‌شده در رسانه‌ اجتماعی Weibo (یک وب‌سایت میکروبلاگینگ چینی)، اطلاعاتی در خصوص گوشی هوشمند جدید کمپانی شیائومی موسوم به شیائومی 12 را به اشتراک گذاشته است. طبق ادعای این منبع خبری، جدید‌ترین دستگاه پرچم‌دار این شرکت چینی از یک باتری 4500 میلی‌آمپر‌ساعتی بهره خواهد برد که از فناوری شارژ سریع 67 وات نیز پشتیبانی می‌کند.

اطلاعات فوق‌الذکر که در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده، با گزارشات و شایعاتی که پیش‌تر منتشر شد، مطابقت دارد. در روزهای اخیر اخباری مربوط به نسخه‌ پرو خانواده شیائومی 12 منتشر شد که نشان می‌داد این اسمارت‌فون همراه با فناوری شارژ سریع 120 وات در وب‌سایت 3C رویت شده بود. از سوی دیگر، گفته می‌شود دیگر نسخه‌های سری شیائومی 12، یعنی ۱۲X و شیائومی ۱۲، از شارژ سریع ۶۷ وات بهره‌مند خواهند بود. لازم به ذکر است که اخبار و گزارشاتی که پیش‌تر منتشر شد تنها سرعت شارژ باتری این دستگاه‌ها را فاش نموده، اما اطلاعات دقیقی در مورد ظرفیت باتری آن‌ها عنوان نکرده بود.

مشخصات باتری اسمارت‌فون شیائومی 12

اطلاعات جدیدی که از منبع فوق‌الذکر منتشر شد، نشان می‌دهد که اسمارت‌فون شیائومی 12 از یک باتری با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر‌ساعت تغذیه می‌کند. در حالی که این مقدار، عددی قابل توجه به نظر می‌رسد، اما ظرفیت باتری سری جدید شیائومی، اندکی کمتر از نسل پیشین موسوم به شیائومی 11 است که سال گذشته همراه با باتری 4600 میلی‌آمپر‌ساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 55 وات روانه بازار شد.

متأسفانه این اخبار تمام اطلاعاتی است که منبع خبری یاد شده در حساب خود در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته است. به خاطر داشته باشید که این اطلاعات تاکنون توسط شیائومی تایید نشده است، بنابراین تا انتشار اخبار رسمی باید بدان با دیده‌ تردید نگریست. مطابق انتظار، گوشی‌های هوشمند سری شیائومی 12، یکی از نخستین اسمارت‌فون‌هایی خواهند بود که با تراشه‌ اسنپدراگون 8 نسل 1 معرفی و عرضه خواهند شد. پس با ما همراه باشید و اخبار سری شیائومی 12 را در آی‌تی‌رسان دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH