مهلت دو هفته‌ای به افرادی که اطلاعات واکسن آنها ثبت نشده است

امروز در جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا، حسین قاسمی، مدیرکل امور مرزی وزارت کشور، اعلام کرد که یک میلیون از افرادی که تاکنون واکسینه شده‌اند، اطلاعات واکسن کرونای خود را در سامانه ثبت نکرده‌اند.

وی در ادامه هشدار داد که این یک میلیون نفر، دو هفته فرصت دارند تا اطلاعات واکسن خود را در سامانه امید ثبت کنند. وزارت بهداشت به صورت تلفنی از افراد درباره وضعیت واکسیناسیون آن‌ها پرس‌وجو خواهد کرد تا اطلاعات آن‌ها در سامانه امید ثبت شود.

قاسمی همچنین درباره واکسیناسیون کارکنان دولت گفت: هر کدام از کارکنان دولت که تمایلی به تزریق واکسن کرونا نداشته باشند، باید هر پانزده روز یک بار، تست تشخیصی PCR داده و جواب منفی آن را ارائه دهند.

وی در ادامه در رابطه با سامانه امید توضیح داد: این سامانه جهت دسترسی تمام دستگاه‌های کشور به اطلاعات واکسیناسیون شهروندان طراحی شده است و در صورتی که کد ملی یا شماره تلفن همراهی که با آن کد ملی تطابق دارد، وارد سامانه شود؛ اطلاعات واکسیناسیون و وضعیت سلامتی یا بیماری آن فرد به نمایش درمی‌آید.

مدیرکل امور مرزی وزارت کشور همچنین گفت: به طور کلی، افرادی که کد ملی آن‌ها در سامانه‌های واکسیناسیون وزارت بهداشت ثبت شده باشد، به زودی خدمات خود را از طریق سامانه امید دریافت خواهند کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH