اکنون کاربران واتساپ پیش از ارسال پیام‌های صوتی قادر به بازبینی آن‌ها هستند

پیام‌های صوتی واتس‌آپ واقعا محبوب هستند؛ زیرا کاربران بر خلاف پیام‌رسان فیس‌بوک با محدودیت زمانی مواجه نبوده و می‌توانند از زمان شنیده شدن پیام‌ها نیز مطلع شوند. بعلاوه حتی تغییر سرعت شنیدن پیام‌های صوتی نیز امکان‌پذیر خواهد بود. از این پس کاربران واتس‌آپ از یک قابلیت جذاب و جدید دیگر یعنی گوش دادن به پیام صوتی پیش از ارسال آن بهره‌مند خواهند شد.

بدین منظور جهت ضبط یک پیام صوتی بایستی آیکون میکروفون را مطابق روال معمول فشار داده و نگه دارید. سپس به منظور فعال‌سازی حالت ضبط هندزفری بایستی انگشت خود را به سمت بالا بکشید.

پس از پایان کار روی دکمه توقف در قسمت مرکزی پنجره ضربه زده و سپس دکمه پخش را لمس نمایید. بدین‌ترتیب پیش از ارسال پیام صوتی خود می‌توانید محتوای آن‌را مجددا گوش کنید. چنان‌چه از محتوای پیام راضی هستید؛ در این‌صورت دکمه ارسال را لمس نمایید.

“اکنون دیگر پیام‌های صوتی اشتباه را ارسال نخواهید کرد. از این پس قبل از ارسال پیام‌های صوتی خود می‌توانید به آن‌ها گوش داده و محتوای آن‌ها را بازبینی کنید.” – WhatsApp؛ 14 دسامبر 2021

دسترسی و نحوه استفاده از این قابلیت بسیار آسان است. در این میان موضوع واقعا تعجب‌آور این است که 2 اپلیکیشن پیام‌رسان دیگر شرکت متا شامل Facebook Messenger و اینستاگرام حداقل در حال حاضر چنین قابلیتی را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهند. با این‌حال هر 2 برنامه به شما امکان می‌دهند تا میکروفون دستگاه را قفل کنید؛ بنابراین هنگام ضبط پیام صوتی لازم نیست که آیکون میکروفون را فشار داده و نگه دارید.

عرضه این مشخصه جدید برای کلیه دستگاه‌های اندرویدی و iOS مجهز به اپلیکیشن واتس‌آپ احتمالا مطابق روال معمول مدتی زمان خواهد برد. با این‌حال اکنون بی‌تردید این مشخصه جدید در راه عرضه به کاربران است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH