ایرفون‌ وان‌پلاس بادز Z2 با قابلیت حذف نویز فعال و شارژدهی باتری بهتر معرفی شد

کمپانی وان‌پلاس اخیرا از مدل جانشین ایرفون‌های اقتصادی سال گذشته خود موسوم به وان‌پلاس بادز Z رونمایی کرد. اگرچه وان‌پلاس بادز Z2 به لحاظ ظاهری دقیقا مشابه با مدل نسل قبلی خود است؛ اما ایربادهای جدید دارای پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای هستند که از جمله شاخص‌ترین آن‌ها می‌توان به قابلیت حذف نویز فعال (ANC) اشاره کرد.

ایربادهای TWS اقتصادی امسال وان‌پلاس مجهز به قابلیت حذف نویز فعال و شارژدهی طولانی‌تر باتری هستند. بر اساس اعلام کمپانی این ایربادها قادر به پخش موسیقی برای مدت 5 ساعت (با روشن بودن حالت حذف نویز فعال) یا 7 ساعت (با خاموش بودن حالت ANC) خواهند بود.

هر یک از ایربادها دارای باتری داخلی 40 میلی‌آمپرساعتی است. از سوی دیگر کیس شارژ دارای یک باتری 520 آمپرساعتی است. این کیس از طریق پورت USB-C شارژ شده و در صورت شارژ ایربادها برای مدت تنها 10 دقیقه، انرژی مورد نیاز جهت پخش 5 ساعته موسیقی را تامین خواهد کرد.

حالت شفافیت صدا موسوم به Transparency Mode نیز قابل دسترس است. این مشخصه‌ حالت ANC را به‌صورت موقت غیرفعال نموده و به کاربران امکان می‌دهد تا از صداهای محیط اطراف خود مطلع شوند.

از جنبه کیفیت صدا نیز میان مدل‌های وان‌پلاس بادز Z2 و وان‌پلاس بادز پرو احتمالا تفاوت بسیار کمی مشاهده خواهد شد؛ چرا که بر اساس اعلام کمپانی چینی، وان‌پلاس بادز Z2 از همان درایورهای دینامیکی 11 میلی‌متری موجود در وان‌پلاس بادز پرو بهره می‌گیرد. مشخصه مهم در محصول جدید این است که وان‌پلاس بادز Z2 دقیقا همانند سایر مدل‌های وان‌پلاس بادز از قابلیت یکپارچگی بهتر با گوشی‌های ساخت کمپانی برخوردار هستند. با این‌حال چنان‌چه از اسمارت‌فونی با یک برند متفاوت یا آی‌فون‌های اپل استفاده می‌کنید؛ در این‌صورت با کمک برنامه HeyMelody قادر به تغییر تنظیمات مربوط به ایربادها خواهید بود.

هر جفت ایرفون وان‌پلاس بادز Z2 با برچسب قیمتی 99 دلاری در ایالات‌متحده و 99 یورویی در بازار اروپا عرضه خواهد شد. همچنین این محصول صرفا با یک مدل رنگی یعنی سفید مرواریدی قابل دسترس خواهد بود. با این‌حال ورژن مشکی‌رنگ (Obsidian Black) نیز در راه است؛ اما این مدل احتمالا در سال آینده عرضه خواهد شد. عرضه این محصول از روز گذشته (25 آذر ماه) آغاز شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH