تصاویر شیائومی 12 از به‌کارگیری نمایشگر نسبتا کوچک در این اسمارت‌فون حکایت دارند

سری شیائومی 12 در 2 ورژن مختلف معمولی و پرو به‌همراه ماژول دوربین با ظاهر متعارف و یک نسخه اولترا با ماژول دوربین غول‌پیکر شامل سنسورهای متعدد عرضه خواهد شد.

اما اکنون روی کلام با مدل معمولی شیائومی 12 است. اکنون یک شخص خبرچین با شناسه OnLeaks@ و فردی با نام مستعار Zoutons از طریق همکاری با یکدیگر اقدام به انتشار رندرهای CAD دقیق از این اسمارت‌فون کرده‌اند.

رندرهای جدید نشان‌دهنده سیستم دوربین سه‌گانه با چیدمان کاملا استاندارد و فلاش LED دوگانه هستند. ظاهرا ماژول برجسته دوربین دارای یک پوشش ویژه خواهد بود؛ اگرچه این موضوع هنوز مورد تائید قرار نگرفته است. بر اساس اطلاعات لو رفته این هندست مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود. با این‌حال نام سنسور مورد استفاده کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به هرحال در قسمت جلویی دستگاه از یک نمایشگر 6.2 اینچی استفاده خواهد شد؛ پنلی که نمونه بازبینی شده نمایشگر 6.81 اینچی شیائومی Mi 11 به‌شمار رفته و اندازه آن به میزان قابل‌توجهی کوچکتر است. این نمایشگر مجهز به رزولوشن +1080p بوده و لبه‌های سمت چپ و راست آن دارای انحنا به سمت خارج خواهند بود.

رندرهایی از طراحی احتمالی شیائومی 12

شیائومی 12 موفق به دریافت گواهینامه شارژ سریع 67 واتی شده و احتمالا مجهز به یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. اگرچه Zoutons ادعا می‌کند که ظرفیت باتری برابر با 5000 میلی‌آمپرساعت بوده و از فناوری شارژ 100 واتی پشتیبانی خواهد شد. در عوض این مشخصات احتمالا متعلق به شیائومی 12 پرو خواهند بود؛ چرا که شیائومی 11 پرو با یک باتری 4600 میلی‌آمپرساعتی روانه بازار شد.

در هر صورت بی‌تردید مدل‌های سری شیائومی 12 از تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 بهره گرفته و جزو نخستین دستگاه‌های مجهز به این پردازنده به‌شمار خواهند رفت. شرکت موتورولا پیش‌تر نخستین هندست مجهز به تراشه پرچم‌دار جدید کوالکام را معرفی کرد و اکنون رقابت برای پیشتازی در این عرصه آغاز شده است.

رندرهایی از طراحی احتمالی شیائومی 12

بر اساس گزارشات، شیائومی 12 با برچسب قیمتی 70 هزار روپیه در هندوستان عرضه خواهد شد. این رقم پس از تبدیل معادل با 920 دلار/ 810 یورو خواهد بود. این رقم مشابه قیمت‌گذاری اعلام شده برای اسمارت‌فون می 11 اولترا بوده و بسیار گران به‌نظر می‌رسد. با این‌حال بی‌تردید با نزدیک شدن به موعد رونمایی از گوشی، اطلاعات موثق‌تری در رابطه با آن منتشر خواهد شد. این هندست پیش از آغاز سال جدید میلادی معرفی خواهد شد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH