تازه‌ترین عکس از غول جدید سونی Z3

بر اساس برنامه‌های منتشرشده از سوی کمپانی سونی، هر ۶ ماه  یک‌بار عرضه یک پرچم‌دار در دستور کار آنان قرار دارد.

عکسی که به‌تازگی در فضای اینترنت منتشرشده است به‌احتمال بسیار زیاد مربوط به دو برادر جدید سونی یعنی Z3 و Z3 compact است.  ظاهر و طراحی این گوشی چیزی شبیه به xperia T به نظر می رسد. بعلاوه  با بررسی عکس‌های موجود می‌توان به این نتیجه رسید که Z3 نیز بدنه‌ای فلزی خواهد داشت. البته هنوز هیچ زمانی برای عرضه این دوگوشی اعلام‌نشده است!

بنا بر برخی گمانه‌زنی‌ها، سونی جهت این دو مدل خود از پردازنده Snapdragon 801 استفاده خواهد کرد و قطعا برای تولید Z4 منتظر عرضه رسمی نسخه 64 بیتی Snapdragon 810 خواهد ماند!

با توجه به اینکه آخرین پرچم‌دار سونی یعنی Z2  با پردازنده ۴ هسته‌ای SD801 و توان 2.3 گیگاهرتز عرضه‌شده است، به‌احتمال بسیار زیاد سونی از مدل 805 برای Z3 استفاده خواهد کرد. البته تمام این مطالب بر اساس شایعات مطرح شده عنوان می شود.

هنوز در مورد صفحه نمایش این پرچمدار مطلبی عنوان نشده است. اما آیا سونی هم به سوی QHD کوچ خواهد کرد؟

در نهایت Z3 با اندروید L واقعا دیدنی خواهد بود!

خب، برویم به سراغ اصل مطلب!

در اینجا می‌توانید عکس‌هایی از آخرین غول‌های سونی را ببینید. آیا موفقیت‌های سری Z ادامه خواهد داشت؟

 z2

z3-compact

z3

 

9 در مورد “تازه‌ترین عکس از غول جدید سونی Z3”

  1. این z3نیست،چون اگه توجه کنید تو عکس اول میبینید تو صفحه اصلی روی کلید هوم و برگشت،هنوز اون سکوی شیشه ای وجود داره که این مال اندروید جلی بین هستش.در صورتی اگه z3 باشه مطمعنا اندروید کیت کت یا اندروید L هست.

  2. عکس بالایی با دوتا عکس های پایینی مطابقت نداره. عکس های منتشر شده همون دوتای پایینی هستن. اما به نظر من Z2 قشنگتر از این بود. بیشتر میخوره یه گوشی میان رده سونی باشه تا یه های اند. اما بیشتر از این ناراحتم که Z3 نسخه ultra نداره. طبق چیزی که DoomLord گفته احتمالا به جای نسخه ultra تبلت های ۷ یا ۸ اینچی Z3 قراره بسازه. ضمنا گفته بوده که Z3 بزل های باریکی داره. برای همین فکر نمیکنم این گوشی Z3 باشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH