رقابت رایانه‌های سفارسی انویدیا که به RTX 3080 Ti یا RTX 3090 مجهز شده‌اند

انویدیا رقابتی بین رایانه‌های شخصی گیمینگ با کارت گرافیک‌های سطح بالا و تم The Matrix Resurrections را درست قبل از انتشار آنها در 22 دسامبر به نمایش گذاشته است.

همه‌ دستگاه‌های موجود در رقابت انویدیا به صورت سفارشی ساخته شده و با آب خنک می‌شوند و دارای کارت گرافیک RTX 3080 Ti یا 3090 هستند.

در حالی که احتمالاً شانس خیلی از ماها برای خرید یکی از این دستگاه‌ها زیاد نیست، انویدیا جوایز جالبی را در نظر گرفته است. شاخص‌ترین این جوایز قالب صفحه‌ای برای پردازنده‌ RTX 3080 Ti با تم Matrix Resurrections است که می‌توانید آن را در پشت کارت قرار دهید (البته که مثل همیشه شرایط خاص بسیاری برای بردن این جایزه وجود دارد).

با توجه به تمام اینها، ما فرض می‌کنیم این جوایز شامل پنج پردازنده گرافیکی کامل RTX 3080 Ti (به همراه آن تم فانتزی ماتریکس) می‌شوند.

این رقابت از هم‌اکنون تا ۲۲ دسامبر ادامه دارد، Nvidia در مورد این بازه زمانی گفته است که کانال‌های این سازه‌ منحصربه‌فرد، تم Matrix Resurrections را برجسته‌تر می‌کنند و ظاهر جذابی را به نمایش می‌گذارند. همچنین چندین شانس برای برنده شدن جوایز منحصربه‌فردی در نظر گرفته شده که مطمئنا با استقبال خوبی مواجه خواهد شد.

بنابراین، حساب‌های فیسبوک، توییتر یا اینستاگرام انویدیا را دنبال کنید تا دستورالعمل‌هایی را که با انجام آنها برنده‌ جایزه می‌شوید، از دست ندهید.


کیس‌های سفارشی؟ پیچیده یا هوشمند؟

RTX 3080 Ti با روکش‌های سفارشی جذابی در راه است و به نظر می‌رسد که شاهد رایانه‌های شخصی بسیار قدرتمندی برای پشتیبانی از این کارت گرافیک خواهیم بود (یا حداقل ما فکر می‌کنیم که اینطور است).

مسلماً، کیسی که بالا می‌بینید از نظر ظاهری عمداً درهم و برهم طراحی شده است و خب این فقط یک نمونه از طراحی داخل دستگاه برای رقابت است و به وقت عرضه هرگز چنین ظاهر پیچیده‌ای نخواهد داشت (این رایانه شخصی مجهز به RTX 3090 و Ryzen 9 3950X است).

اما در عکس بالا، ما شاهد یک طراحی بسیار جالب مجهز به بازوهای سنتینل ساختگی هستیم که در اطراف پیچ می‌شوند. همچنین در این مورد نیز از پردازنده RTX 3080 Ti پلاس و Ryzen 5800X استفاده می‌‎شود.

در کیس بالا نیز یک قطعه کار خیره کننده با صفحه کلید و صفحه اعداد (Num Lock) به علاوه نمایشگرهای ساختگی متعدد وجود دارند که روی شاسی قرار می‌گیرند و با پردازنده RTX 3080 Ti و Ryzen 9 5950X کار می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH