خصوصیات و ابعاد نمایشگر اسمارت‌فون شیائومی 12 اولترا فاش شد

کمپانی شیائومی با نزدیک شدن به انتهای سال جاری میلادی، در حال آماده‌سازی برای عرضه نسل بعدی گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود است. در روز جاری گزارشی جدید منتشر شده که برخی از جزئیات کلیدی در مورد نمایشگر بهترین عضو خانواده‌ شیائومی 12، یعنی شیائومی 12 اولترا را فاش نموده است.

خبر فوق که از طریق اکانتی در رسانه‌ اجتماعی ویبو (یک وب‌سایت میکروبلاگینگ چینی) منتشر شده، مدعی شده است که اسمارت‌فون شیائومی 12 اولترا از صفحه نمایشی در حدود 6.5 تا 6.6 اینچی با وضوح 2K بهره‌مند خواهد بود. می‌توان انتظار داشت که ابعاد نمایشگر نسخه‌ اولترا و نسخه‌ اولترا پیشرفته (Enhanced Edition) نیز یکسان باشد.

شایان ذکر است که ابعاد این گوشی هوشمند به طور قابل توجهی کوچکتر از نمایشگر 6.81 اینچی اسمارت‌فون نسل قبل، یعنی می 11 اولترا است. گفته می‌شود که تغییر ابعاد گوشی‌های هوشمند اولترا کمپانی شیائومی، احتمالا در راستای القای حس کاربری خوشایندتر و راحت‌تر با یک دست اعمال شده است.

گزارشاتی که پیش‌تر منتشر شد، نشان می‌دهد که گوشی هوشمند شیائومی 12 پرو به احتمال فراوان به یک نمایشگر 6.6 اینچی مجهز خواهد بود که دوربین سلفی دستگاه نیز در زیر این نمایشگر تعبیه شده است. به عبارت دیگر، نمایشگر مدل‌های پرو و اولترا سری شیائومی 12 با یکدیگر تفاوتی نخواهد داشت.

چندی پیش در یک گزارش، محافظ صفحه نمایش گوشی هوشمند شیائومی 12 پرو مورد بررسی قرار گرفته و با گوشی هوشمند می 11 شیائومی مقایسه شد. منبع خبری فوق، علاوه بر به اشتراک گذاشتن جزئیات نسل جدید تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار این غول چینی، اطلاعاتی در خصوص سری گوشی‌های هوشمند ردمی منتشر نمود. این اطلاعات جدید حاکی از آن است که اسمارت‌فون‌های جدید سری ردمی که سال آینده میلادی روانه بازار خواهند شد، از نمایشگر‌های کوچکتری نسبت به نسل پیشین برخوردار خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH