اسمارت‌فون وان‌پلاس 10 پرو با نمایشگر LTPO 2.0 به بازار عرضه خواهد شد

پیت لاو؛ مدیرعامل شرکت وان‌پلاس اخیرا علاوه بر تائید عرضه اسمارت‌فون وان‌پلاس 10 پرو در ژانویه سال 2022 اعلام کرد که پرچم‌دار آینده کمپانی مجهز به نمایشگر LTPO 2.0 خواهد بود. آقای لاو خاطرنشان کرد که به لطف استفاده از فناوری جدید نمایشگر، کاربران با تجربه‌ای روان‌تر در تمامی سناریوهای کاربردی سروکار خواهند داشت.

نمایشگرهای اکسید پلی‌کریستالی با دمای پایین (LTPO) گونه خاصی از پنل زمینه در صفحه‌نمایش‌های اولد به‌شمار رفته و امکان پشتیبانی نمایشگر از نرخ نوسازی متغیر در محدوده 1 الی 120 هرتز را فراهم می‌کند. در عین‌حال پنل‌های LTPO در مقایسه با نمایشگرهای معمولی LTPS OLED از مصرف انرژی کمتری برخوردار هستند.

با این‌حال به منظور اطلاع از پیشرفت‌های قابل ارائه در نمایشگرهای LTPO 2.0 ناچارا تا زمان عرضه آن‌ها به بازار بایستی منتظر بمانیم. انتظار می‌رود که این نمایشگر جدید توسط شرکت سامسونگ تولید شود.

سایر اطلاعات لو رفته نشان می‌دهند که وان‌پلاس 10 پرو احتمالا مجهز به یک پنل آمولد 6.7 اینچی با رزولوشن +QHD، تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع حداکثر 80 واتی خواهد بود. پنل پشتی این هندست از پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه شامل حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری میزبانی خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH