گوشی تاشو موتورولا ریزر 3 با طراحی جدید و پردازنده بهتر به بازار عرضه خواهد شد

بر اساس گزارش وبسایت Android Authority، چن جین؛ مدیرکل گروه تجاری لنوو موبایل در وبسایت شبکه اجتماعی چینی Weibo تائید کرده که فرآیند توسعه مدل جانشین اسمارت‌فون موتورولا ریزر 5G در حال پیشرفت است.

موتورولا نخستین شرکتی است که در نوامبر سال 2019 اقدام به عرضه یک گوشی تاشو با مکانیسم تاشو صدفی‌شکل نمود. در ادامه ورژن 5G این هندست در سپتامبر سال 2020 عرضه شد و از مشخصات فنی بسیار بهتری برخوردار بود. چن جین اعلام کرده که این شرکت به‌صورت بی‌سروصدا روی توسعه نسل سوم موتورولا ریزر کار می‌کند. این هندست از عملکرد بهتر، رابط کاربری جدید و طراحی بهبودیافته برخوردار خواهد بود.

موتورولا ریزر 5G با نمایشگر اصلی 6.2 اینچی و نمایشگر خارجی 2.7 اینچی روانه بازار شد. توان پردازشی این اسمارت‌فون از طریق تراشه میان‌رده اسنپ‌دراگون 765G ساخت کوالکام تامین می‌شود. باتری داخلی گوشی نیز از ظرفیت 2800 میلی‌آمپرساعتی برخوردار است.

این هندست با قیمت‌گذاری 1400 دلاری روانه بازار شد. این در حالیست که سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 مجهز به تراشه پرچم‌دار اسنپ‌دراگون 888 بوده و از قابلیت شارژ بی‌سیم و مقاومت در برابر آب‌خوردگی برخوردار است. گوشی تاشو سامسونگ با برچسب قیمتی پایه 1000 دلاری عرضه می‌شود. بنابراین موتورولا ریزر 5G پیشنهاد ارزشمندی برای مشتریان به‌شمار نمی‌رود.

چن جین ادعا می‌کند که موتورولا ریزر 3 ابتدا در چین عرضه خواهد شد؛ اگرچه وی در این رابطه به تاریخ خاصی اشاره نکرده است. یک شایعه پیش‌تر منتشر شده نشان داد که این هندست حداقل تا 6 ماهه دوم سال آینده عرضه نخواهد شد. همین شایعه خاطرنشان می‌کند که هندست جدید ریزر از طراحی جدیدی بهره خواهد برد.

موتورولا ریزر 3 با گوشی‌هایی نظیر هواوی P50 Pocket و مدل معرفی نشده گلکسی زد فلیپ 4 رقابت خواهد کرد. بر اساس شایعات این هندست مجهز به جدیدترین تراشه اسنپ‌دراگون و دوربین زیر نمایشگر خواهد بود. گلکسی زد فلیپ 3 محبوبیت خود را به‌عنوان یک گوشی تاشو ثابت کرده است.

این موفقیت مشخصا در بازار زادگاه سامسونگ یعنی کره‌جنوبی مشهود است؛ جایی که فروش این اسمارت‌فون از گوشی‌های هوشمند معمولی پیشی گرفته است. بنابراین منطقی است که موتورولا گوشی تاشو آینده خود را با قیمت‌گذاری نزدیک به 1000 دلار معرفی نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH