گزارش مالی هواوی به افت حدودا 30 درصدی درآمد کمپانی طی سال 2021 اشاره دارد

غول فناوری چینی موسوم به هواوی کماکان با تبعات منفی ناشی از تحریم‌های سنگین ایالات‌متحده دست‌به‌گریبان بوده و این موضوع موجب کاهش درآمد کمپانی در سال 2021 نسبت به سال پیش از آن شده است. گزارشات منتشر شده در چین نشان می‌دهند که درآمد شرکت هواوی طی سال 2021 در مقایسه با سال قبل از آن 28.9 درصد کاهش یافته است.

درآمد تحقق‌یافته کمپانی در سال 2021 به 634 میلیارد یوان رسید. این در حالیست که درآمد کمپانی طی 3 ماهه چهارم سال 2021 در مقایسه با دوره 3 ماهه پیش از آن افت 19 درصدی را تجربه کرد و به 178.2 میلیارد یوان رسید. هواوی در برخی جوانب کسب‌وکار خود بازگشت قابل‌توجهی داشته است؛ اما پیامدهای تلخ ناشی از تحریم‌های آمریکا کماکان در ترازنامه این شرکت قابل مشاهده هستند.

هواوی هنوز قادر به تولید محصولات جدید و فروش آن‌ها در بازارهای مختلف نبوده و خسارات سنگین ناشی از تحریم‌های آمریکا و متحدان این کشور، کمپانی چینی را از جایگاه برتر پیشین خود در بازار به زیر کشیده است. گائو پینگ؛ ریاست فعلی هواوی اعلام کرده که کسب‌وکار مخابراتی این شرکت کماکان با قدرت به فعالیت خود ادامه می‌دهد؛ در حالی‌که سایر خطوط عملیاتی کمپانی نیز به سرعت در حال رشد هستند.

کاهش درآمدهای هواوی از کسب‌وکار دستگاه‌هایی ناشی می‌شود که به دنبال اعمال تحریم‌ها، روند تولید آن‌ها به شدت مختل شد. هواوی کماکان مثبت‌اندیش بوده و بر عدم تغییر ایده‌آل‌های خود به‌دلیل وقوع برخی تغییرات در محیط خارجی پافشاری دارد. این کمپانی علیرغم مواجهه با محدودیت‌های مختلف کماکان به تلاش برای دستیابی به اهداف ایده‌آل خود ادامه خواهد داد. هواوی با چشم‌انداز مثبت برای سال 2022 و در نظر گرفتن فرصت‌های متعدد برای بهبود چشمگیر عملکرد خود طی سال جدید کماکان به روند جلب اعتماد کارمندانش ادامه می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH