سامسونگ گلکسی S21 FE با تراشه اسنپ‌دراگون 888 رسما معرفی شد

شرکت سامسونگ مطابق با آخرین برنامه زمانی اعلام شده از نخستین اسمارت‌فون سال 2022 خود رسما رونمایی کرد. بدین‌ترتیب پرچم‌دار مقرون‌به‌صرفه سامسونگ موسوم به گلکسی S21 FE پس از انتظاری طولانی بالاخره به‌طور رسمی معرفی شد.

قسمت جلویی گلکسی S21 FE 5G توسط یک نمایشگر 6.4 اینچی آمولد با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی 240 هرتزی اشغال شده است. توان پردازشی این اسمارت‌فون توسط تراشه اسنپ‌دراگون 888 کوالکام با قابلیت اتصال به شبکه 5G تامین می‌شود.

گلکسی S21 FE 5G مجهز به مجموعا 4 سنسور دوربین است. دوربین سلفی از یک سنسور 32 مگاپیکسلی با فوکوس ثابت و گشودگی دیافراگم f/2.2 استفاده می‌کند. پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی نیز از قابلیت بزرگنمایی 0.5، 1 و 3 برابری برخوردار است.

این دوربین‌ها شامل لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2، ماژول اصلی 12 مگاپیکسلی با سنسور 1/1.76 اینچی، گشودگی دیافراگم f/1.8 و قابلیت OIS و دوربین تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 و قابلیت بزرگنمایی تثبیت شده 3 برابری هستند.

گلکسی S21 FE 5G دارای حالات عکاسی متنوعی است. حالت شبانه به منظور ارتقاء کیفیت عکس‌ها اقدام به ثبت حداکثر 14 تصویر نموده و سپس آن‌ها را در قالب یک تصویر مولتی‌فریم در یکدیگر ادغام می‌کند. بعلاوه قابلیت ضبط چند دوربینه امکان ترکیب محتوای ضبط شده توسط دوربین‌های عریض پشتی و جلویی گوشی و تولید یک ویدیو را فراهم می‌کند.

مشخصه ترمیم بافت صورت با استفاده از هوش مصنوعی، به منظور بهبود بافت در منطقه ابروها و لب‌ها از تکنیک یادگیری عمیق بهره می‌گیرد. مشخصه Object Eraser عملکردی مشابه با Magic Eraser در سری پیکسل 6 را ارائه خواهد داد. بدین‌ترتیب کاربران می‌توانند از شر اشیاء آزاردهنده و مزاحم در تصاویر راحت شوند.

گلکسی S21 FE 5G با وجود ضخامت 7.9 میلی‌متری و وزن 177 گرمی خود در مقایسه با مدل نسل قبلی باریک‌تر و سبک‌تر است. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که ضخامت گلکسی S20 FE معادل 8.4 میلی‌متر و وزن آن برابر با 190 گرم است. سامسونگ برای هندست جدید خود از قالب طراحی جدیدی موسوم به Contour Cut Design بهره گرفته است. این موضوع بدان معناست که برجستگی ماژول دوربین اصلی با قاب پشتی گوشی به‌خوبی ادغام شده است. بعلاوه رنگ‌آمیزی کاملا مات در این قسمت احتمالا به کاهش جذب اثرانگشت کمک خواهد کرد.

سامسونگ گلکسی S21 FE

انرژی مورد نیاز گوشی توسط یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی تامین شده و بر اساس اعلام سامسونگ این باتری برای مدت حداکثر 2 روز شارژدهی خواهد داشت. نهایتا در رابطه با مهم‌ترین مقوله یعنی قیمت‌گذاری نیز بایستی خاطرنشان کرد که فروش گلکسی S21 FE 5G از روز 11 ژانویه (21 دی ماه) آغاز شده و نسخه‌ای از این هندست مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی با قیمت‌گذاری 749 یورویی/ 699 پوندی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. این اسمارت‌فون با 4 مدل رنگی مختلف شامل سفید، مشکی، بنفش و سبز زیتونی جدید روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH