جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری و زمان عرضه سامسونگ گلکسی A03 اعلام شد

شرکت سامسونگ در اوایل دسامبر سال 2021 از اسمارت‌فون پایین‌رده خود با نام گلکسی A03 رسما رونمایی کرد. با این‌حال کمپانی کره‌ای به برخی جزئیات حیاتی پیرامون این هندست نظیر قیمت‌گذاری و زمان عرضه آن به بازار هیچ اشاره‌ای نکرد. یک ماه بعد سامسونگ اعلام کرد که گوشی مقرون‌به‌صرفه گلکسی A03 در روز 10 ژانویه (20 دی ماه) به بازار عرضه خواهد شد.

بر اساس یک گزارش جدید، این اسمارت‌فون ابتدا در ویتنام معرفی شده و با قیمت‌گذاری حدودا 150 دلاری در این کشور به فروش خواهد رفت. نخستین خریداران گلکسی A03 می‌توانند این هندست را به‌صورت رایگان و در قالب طرح خرید اقساطی دریافت نمایند. همچنین خریداران نقدی هندست نیز یک کوپن هدیه 9 دلاری را دریافت نموده و با پرداخت مبلغ 22 دلار بیش‌تر می‌توانند یک دستگاه گلکسی فیت 2 را نیز خریداری کنند (این رقم در مقایسه با قیمت‌گذاری اصلی مچ‌بند 10 دلار ارزان‌تر است).

گلکسی A03 در 2 پیکره‌بندی مختلف با 3 گیگابایت رم + 32 گیگابایت حافظه‌داخلی و 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه‌داخلی عرضه شده و هر 2 ورژن مورد اشاره جهت خریداری در کشور ویتنام قابل دسترس خواهند بود. اگرچه سامسونگ مدل 3/32 گیگابایتی را صرفا از طریق فروشگاه آنلاین رسمی خود عرضه خواهد کرد. همچنین اکنون می‌دانیم که گلکسی A03 در مدل‌های رنگی مشکی، سبز تیره و قرمز عرضه می‌شود.

سامسونگ گلکسی A03 یک گوشی اقتصادی مجهز به پردازنده Unisoc T606 و پیکره‌بندی دوربین دوگانه شامل سنسورهای 48 و 2 مگاپیکسلی است. نمایشگر بزرگ 6.5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس و باتری قدرتمند 5000 میلی‌آمپرساعتی سایر مشخصات این اسمارت‌فون را تشکیل می‌دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH